blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Daj głos

bg

Żeby nie było, że eyesOFsoul jest tylko narratorem. A blog RECENZENCKI zbiorem słów bez duszy, pragnę od czasu do czasu z Wami, drodzy czytelnicy, porozmawiać. Albo chociaż wygłosić, jak Hamlet, monolog. Muszę się przyznać, że to mój drugi blog, w którym stawiam „pierwsze” kroki. I wiążę przez to wielkie obawy. Bo pisać dla siebie, to przecież żadna frajda.

Po głowie chodzi mi konkurs. A z racji tego, że dziś dzień samozwańczo nazwano „Dniem Recenzenta”, to regulamin konkursu już mam prawie dopięty na ostatni guzik. Pytanie tylko czy społeczeństwo, które żyje w takim pędzie, będzie miało czas wziąć w nim udział? Ot, zagwozdka.

blogerka

2 comments on “Daj głos

  1. zingela
    22 lipca 2013

    Ja wezmę, a co. Nawet mogę wieść o nim posłać dalej, jak miałoby być krucho z frekwencją. ;)

    • Recenzencki
      22 lipca 2013

      Właśnie zaraz będę wybierać nagrodę, więc jak już dopnę ten ostatni guzik… będzie mi miło o głoszeniu dobrej nowiny. :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 20 lipca 2013 by in Notatki.