blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Konkurs „marketingowy”

konkursowybaner

RECENZENCKI – 22 lipiec do 31 sierpnia 2013 r.

eyesOFsoul postanowiła trochę nadać tempa rozwojowi bloga z recenzjami i mamy oto pierwszy konkurs! Do wygrania będzie w stanie bardzo dobrym, jednak używana książka „Domowy poradnik umierania” Debra Adelaide oraz „Historia pana Sommera” – Patricka Süskinda (autor „Pachnidła”).

konkurs

A co trzeba zrobić, by wygrać pakiet dwóch książek?

REGULAMIN KONKURSU (zmieniony z dniem 1 sierpień 2013 r., z racji małej ilości uczestników):

1. Aby uzyskać jeden los w konkursie „marketingowym” należy:
– polubić mój profil na facebooku (kto wcześniej polubił, jest zwolniony z tego punktu):
https://www.facebook.com/Recenzencki
– dodać minimum 1 komentarz pod jakąś recenzją na blogu,
– dodać komentarz pod postem konkursowym z informacjami:
a) z jakiego profilu polubiłeś fanpage;
b) jakiego Nicku używasz w komentarzach;
c) jaki masz adres mailowy

PRZYKŁAD:
Przykład:FB: jako profil Recenzencki
Nick: eyesOFsoul
e-mail: eyesOFsoul90@gmail.com

2. Dodatkowym losem będzie punktowane, jeśli ktoś doda mnie do swojego bloga, zalinkuje, będzie obserwował, poleci blog w Google+ lub na Twitterze (lub wymyśli jakąś inną formę promocji mojego bloga, zaprosi swoich znajomych do polubienia mojej strony, albo wywiesi bilbord przed domem – ale nie jest to oczywiście konieczne). Lub też zarejestruje konto na stronie interebook.pl http://interebook.pl/index.php i napiszę minimum JEDEN post na Forum INTEREBOOK.PL. Można również polubić fanpage Forum IBK: http://interebook.pl/index.php
Taka osoba będzie miała podwójny los (a może nawet i potrójny los) w konkursie (przypominam jednak, że trzeba wtedy dodać do komentarza link, że pojawił się baner z moim blogiem u Ciebie na stronie lub napisać informację, że zarejestrowało się np. konto na stronie INTEREBOOK.PL). Kreatywność będzie punktowana losami.

3. Ponieważ w lipcu na starych zasadach wzięły udział w konkursie użytkowniczki:
Bacha85 oraz glorianadias – otrzymują już 3 losy w konkursie marketingowym.
Natomiast jeśli użytkownicy:
Mateusz Giełzak, Paulina Czaranacka oraz chatar.
Do końca sierpnia zgłoszą chęć udziału w konkursie (czyli napiszą pod postem konkursowym komentarz z informacjami o których mowa w punkcie pierwszym) – również otrzymają 3 głosy.

4. Żeby losowanie się odbyło w konkursie musi wziąć minimum 20 osób (obecnie brakuje nam 13 osób). Więc pomóżcie mi rozgłaszać wieści o konkursie!
5. Żeby wygrać nagrodę pocieszenie w konkursie musi wziąć udział 25 osób.
6. Nagrody będą wysyłane tylko na terytorium Polski.
7. Organizator konkursu ma w każdej chwili prawo do zmiany Regulaminu.
8. eyesOFsoul zobowiązuje się najpóźniej 2 września 2013 r. ogłosić wyniki. A do tygodnia czasu od otrzymania adresu zwycięzcy – wysłać nagrody.
Zastrzegam jednak, że nie będę wysyłać nagrody poza terytorium Polski (chyba, że odbiorca pokryje koszt wysyłki).
Wszelkie pytania – dotyczące konkursu – proszę kierować na adres mailowy: eyesOFsoul90@gmail.com

Nagroda dodatkowa przy udziale 25 osób:

pamietnik-cathy-b-iext21687878

LISTA UCZESTNIKÓW KONKURSU MARKETINGOWEGO (będzie aktualizowana w każdą sobotę do końca trwania konkursu):
1. Bacha85 (3 losy) – przed przedłużeniem konkursu
2. glorianadias (3 losy)
– przed przedłużeniem konkursu
3. Justyna (1 los)
4. zingela (3 losy) – przed przedłużeniem konkursu
5. Miqaisonfire (3 losy) – przed przedłużeniem konkursu
6. blueberry234/rajzarogiem (2 losy)
7. analise (1 głos)
8. Klaudia Wojciechowska (2 losy)
9. arven (2 losy)
10. Kornelia Pikulik (póki co 2 losy)
11. Edyta Ch. (3 losy)
12. Agnieszka (2 losy)
13. Joanna Sobczak (2 losy)
14. kwiatusia (2 losy)

Natomiast na 3 losy mają szanse użytkownicy:
Mateusz Giełzak, Paulina Czaranacka, oraz chatar
jeśli dodadzą komentarz pod tym postem ze swoimi danymi (patrz punkt 1 regulaminu).

Dodam, że jeśli ktoś nie ma facebooka lub po prostu woli nie podawać swoich danych – a chce wziąć udział w konkursie  – to proszę się nie krępować i zgłaszać w komentarzu! A nuż będzie to Twój szczęśliwy los :)

blogerka

27 comments on “Konkurs „marketingowy”

  1. kwiatusia
    31 sierpnia 2013

    FB: jako Żyć nadal z pasją (udostępniam)
    nick: kwiatusia
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com

    Pozdrawiam

  2. Joanna Sobczak
    29 sierpnia 2013

    FB: jako Joanna Sobczak
    Nick: Joanna Sobczak
    e-mail: joannasobczak89@gmail.com

    Informację o konkursie udostępniłam na fb:

  3. Agnieszka
    21 sierpnia 2013

    Polubiłam z facebooka jako Kamil Lupa ( to konto mojego chłopaka bo sama nie mam konta)
    Udostępniłam również na moim koncie g+ https://plus.google.com/u/0/106861874488293493148/posts
    Nick do komentarzy to Agnieszka
    mail: iskierka23,23@tlen.pl

  4. Edyta Ch.
    18 sierpnia 2013

    FB: jako Edyta Chmura
    Nick: Edyta Ch.
    e-mail: edyta.cha@wp.pl

    Info umieściłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/153095794888633
    Zapoznaje się ze stroną interebook.pl, bo nie trafiłam na nią wcześniej, chętnie się zarejestruje :)

    Pozdrawiam

  5. Kornelia Pikulik
    15 sierpnia 2013

    Faktycznie coś frekwencja w tym konkursie jest słaba, chętnie więc przyłączam się do zabawy.
    FP polubiłam jako Korci mnie czytanie.
    Baner na http://korcimnieczytanie.blogspot.com/p/linki-wyzwania-konkursy.html
    E-mail: korcimnieczytanie@gmail.com
    Komentuję jako Kornelia Pikulik.
    Mam nadzieję, że uda mi się przyciągnąć kilka osób do zabawy:)
    Pozdrawiam!

    • Recenzencki
      15 sierpnia 2013

      Jak Ci się uda – dam 4 losy. :D A co, mam dziś dzień dobroci dla czytających! :)))

  6. arven
    9 sierpnia 2013

    a więc ja się zgłaszam również do konkursu

    konto na fb mam choć nie jestem przywiązana jakoś szczególnie i dowiedziałam się o tym blogu z fan page któregoś o książkach teraz sama nie wiem :P

    mój nick to arven (mój komentarz czeka) maila tu nie chciałabym podawać. bardzo lubię Suskinda (nie skończyło się na pachnidle

  7. Klaudia Wojciechowska
    7 sierpnia 2013

    FB: Kobiety czytające są sexi
    Nick: Klaudia Wojciechowska
    fioletowakl@o2.pl

  8. anelise
    5 sierpnia 2013

    fb: –
    Nick: anelise
    Mail: anelise.blog4u@gmail.com

    Pozdrawiam :)

  9. blueberry234
    2 sierpnia 2013

    Z konkursami bywa ciężko, sama się o tym przekonałam jakiś czas temu ;)
    Polubiłam fb podwójnie jako Dominika S. i Raj za rogiem
    Komentarz zostawiony jako rajzarogiem
    a mój mail: dominika.ce[at]hotmail.com
    I jeszcze podlinkowałam konkurs na fb jako Raj za rogiem ;)

  10. miqaisonfire
    2 sierpnia 2013

    To ja uzupełniam :)

    a) z jakiego profilu polubiłeś fanpage – Marta Kosmala
    b) jakiego Nicku używasz w komentarzach – miqaisonfire
    c) jaki masz adres mailowy – x.miqa.x@hotmail.com

    • miqaisonfire
      2 sierpnia 2013

      Aha, dodałam też w panelu bocznym na dole, tam gdzie inne konkursy, baner konkursowy podlinkowany do strony z konkursem :)

    • Recenzencki
      2 sierpnia 2013

      Super! Bardzo dziękuję! :))

  11. zingela
    2 sierpnia 2013

    Z opóźnieniem, bo przecież z moim internetem to nigdy nigdzie na czas. ;) To tak. Blog Twój lubię, wiesz. Charytatywnie i zupełnie bezinteresownie zamierzam posłać wieść o Twym przedsięwzięciu. I w tym celu chcę użyć nieocenionego fejsbuka. Czyli też się dowiesz. :) O czymś zapomniałam? A, mail: . Trzymam kciuki, żeby wszystko wyszło! :D

    • Recenzencki
      2 sierpnia 2013

      Kurczę, trudno będzie po raz enty przedłużać termin. :D

  12. Justyna
    1 sierpnia 2013

    Lubię jako Justyna Rojek
    skomentowałam jako Justyna
    email justynawolny@interia.pl

  13. Pingback: Cisza jak makiem kopnął | RECENZENCKI

  14. glorianadias
    31 lipca 2013

    Bardzo podoba mi się ten konkurs :)
    To będzie tak:
    -na facebooku polubiłam jako Nadia Anuszkiewicz,
    -pod komentarzami podpisuję się nickiem „glorianadias”,
    -mój e-mail: glorianadias@gmail.com
    -na forum czekam na możliwość zalogowania się, mój nick Nadia.

    • glorianadias
      31 lipca 2013

      Zalinkowałam jeszcze ten konkurs na profilu, na facebooku. Nie wiem, czy to się liczy.

    • Recenzencki
      31 lipca 2013

      Wszystko się liczy… Tylko jak widzisz jest za mało osób na konkurs. A naprawdę chciałabym rozdać te książki! :)) Jeśli do jutra nic się w tej kwestii nie zmieni – przedłużę termin i zmniejszę liczbę osób np. do 15. Ale musi się znaleźć te 15 osób, które zechcą „troszkę” się poposiłkować z recenzjami! :)

  15. Bacha85
    25 lipca 2013

    Z chęcią wezmę udział w konkursie :)
    Konta na fejsie nie mam i mam nadzieję, że nie dyskwalifikuje mnie to z zabawy :)?
    Blog obserwowany, figuruję pod nickiem Bacha85.
    Zaczynam przeglądać zawartość bloga i komentarze zapewne się pojawią w trakcie czytanie notek, które mnie najbardziej zainteresowały.
    email: zabkabt@wp.pl
    Konkursik podlinkowany na blogu: http://bachaworld.blogspot.com/p/konkursy.html

    • Recenzencki
      25 lipca 2013

      Oczywiście, że nie. Aż tak sztywno zasad się nie trzymam. :)) W takim razie życzę powodzenia!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 22 lipca 2013 by in Konkursy and tagged , , , , , , .