blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Cisza jak makiem kopnął

bg

Coś organizowanie konkursów mi nie idzie. Mniemam, że to przez moje wygórowane wymagania mam pod górkę. Ale ponieważ naprawdę chcę komuś wysłać książki – a termin miał się kończyć za parę dni (a ciągle mam tylko – o zgrozo – dwa zgłoszenia) – PRZEDŁUŻAM konkurs do… końca sierpnia. I trochę zmieniam zasady. Więcej o regulaminie na podstronie – KONKURS. Dodatkowo stworzyłam listę osób, z jaką ilością losów biorą udział w konkursie (też można podglądnąć to na podstronie KONKURS).
Natomiast wszystkich, których interesuje recenzja WORLD WAR Z póki co zmartwię – jeszcze przebijam się przez stronice książki. Ale już niedługo opowiem Wam… jak bardzo wciągnęła mnie ta pozycja. I dlaczego już dziś warto po nią sięgnąć.

blogerka

4 comments on “Cisza jak makiem kopnął

  1. miqaisonfire
    2 sierpnia 2013

    Z konkursami tak jest. Najlepiej jak użytkownicy mają jak najmniej zasad do spełnienia, coś o tym wiem. Jeśli tylko mogą napisać zgłaszam się, to zdarzało się, że miałam nawet 70 zgłoszeń. Ale jak już było pytanie konkursowe to miałam ledwo 30… Dodaj informacje o konkursie na lubimyczytać w grupie konkursy spoza LC :)

    • Recenzencki
      2 sierpnia 2013

      A jest taka grupa? Ostatnio szukałam czegoś takiego… i nie mogłam znaleźć. Ale skoro jest – to wykopię ten wątek spod ziemi. Dziękuję! :)

      • miqaisonfire
        2 sierpnia 2013

        Właśnie miałam podesłać Ci link, ale widzę, że już znalazłaś :) To zawsze pomaga. Ale musisz co jakiś czas się przypominać :)

      • Recenzencki
        2 sierpnia 2013

        Okej, jeszcze raz wielkie dzięki :))))))

Skomentuj

Information

This entry was posted on 1 sierpnia 2013 by in Notatki.