blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Odświeżona

Recenzencki w końcu jasny i bardziej przyjazny dla oka. Mordowałam się z tym motywem od wczoraj, ale jak widać praca (chyba) nie poszła na marne. Teraz mogę odetchnąć z ulgą i zabrać się za spokojne czytanie książki „Kobieta, która spadła z nieba”.

blogerka

5 comments on “Odświeżona

  1. Jamjan
    19 sierpnia 2013

    Układ jest czytelny i zapowiada się nieźle – schludnie i czysto. Miałbym tylko dwie uwagi: szary w tle jest bardzo smutny i… całość dałbym tak na 150% (szerokości, czcionki). Obecnie ciut małe jak na moje oczy :) Pomyślności!

    • Recenzencki
      19 sierpnia 2013

      Witaj,

      niestety nie widziałam opcji na wordpressie, żeby można było coś w tym kierunku pozmieniać. Oczywiście jest opcja, ale płatna. (Jako jeszcze student, myślę, że w przyszłości przejdę na własną stronę, ale na razie chyba pozostaje ten smutny szary. Chyba, że wiesz jak to można obejść?

      Bo nie widziałam tu darmowej opcji zmieniania sobie samemu Kodu css.) I z czcionką jest podobnie: jest chyba wgrana w cały układ, bo kiedy przeklejałam tekst nawet z worda, to zmieniała mi na swoją mniejszą. (Ale jeszcze coś przy niej pomajstruję.)

      Natomiast jeśli mi się nie uda to zawsze jest opcja [ctrl i +]. :))

      Dziękuję :)

  2. zingela
    17 sierpnia 2013

    Ej no, tamta szata bardzo, bardzo mi się podobała, yyy. Jak się przyzwyczaję, to dam Ci swoje błogosławieństwo, a jak nie, to… zobaczymy, coś wymyślę. ;)

    • Recenzencki
      18 sierpnia 2013

      No to czekam na błogosławieństwo. ;)

      • zingela
        29 sierpnia 2013

        Ach, zapomniałam. Błogosławieństwa miałam udzielić. No to udzielam. :D

Skomentuj

Information

This entry was posted on 17 sierpnia 2013 by in Notatki.