blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Millerowie, Rawson Marshall Thurber

miler

Millerowie (2013)
gatunek: Komedia
produkcja: USA
ocena: 7/10

KUPA ŚMIECHU

????????????

Słowo komedia zobowiązuje. Ale ostatnie filmy na których byłam: a jest to „Kac Vegas 3” i „R.I.P.D. Agenci z zaświatów” – zawiodły mnie. Rękami i nogami zapierałam się, by nie iść na komedię.
(Śledzący mój blog zauważą, że przecież ani o „Kac Vegas 3” ani o „R.I.P.D. Agenci z zaświatów” żadnej recenzji nie napisałam. I macie rację. Nie napisałam. Ale z racji tego, że szanuję słowa i o złych filmach czasem lepiej nic nie pisać.) Ale był weekend. Trzeba było coś wybrać. I w ostateczności postanowiliśmy się zasugerować oceną na filmwebie, gdzie film w reżyserii Rawsona Marshalla Thurbera uzyskał aż osiem punktów.

vs

David (w rolę wciela się Jason Sudeikis), wieczny kawaler,  zarabia na życie sprzedając narkotyki. Pewnego dnia wpadają do niego uliczny chuliganie, którzy zabierają cały towar i pieniądze. David jest w kropce, bo oprócz tego, że właśnie stracił marihuanę, ma wielki dług wobec Brada Gurdlingera, swojego szef. I tu się wszystko zaczyna. Szef nie zabija Davida, ale daje mu możliwość odkupienia swoich win.  Musi tylko przemycić z Meksyku do USA narkotyki. Czy mu się to uda? W wynajętym kamperze, z przybraną rodziną rusza w drogę. Plan ma prosty: dojechać do Meksyku. Załadować narkotyki. Wrócić. Proste, prawda? Okazuje się jednak, że David jest typem człowieka, który lubi wpadać w tarapaty. A czy się z nich wykaraska, czy też nie – dowiecie się tylko oglądając film.

????????????

Przerysowany, humorystyczny, przyjemny – tak właśnie określiłabym przygodę z rodzinką Millerów. Mimo, że już dawno po premierze, sala była w połowie zajęta. A ludzie non stop śmiali się z przygód Davida i jego przybranej rodziny. Muszę przyznać, że tym razem słowo komedia jest w kontekście do ekranizacji użyte trafnie.  Nie wyszłam z kina zawiedziona. Wprost przeciwnie – do dziś mam uśmiech na twarzy.

Jeśli dalej nie jesteście przekonani, to zapraszam do obejrzenia zwiastunu:

_______________________blogerka

Katarzyna Sternalska
~ eyesOFsoul ©

3 comments on “Millerowie, Rawson Marshall Thurber

  1. piorunwrabarbar
    28 marca 2017

    To była jedna z bardzo niewielu komedii, która rzeczywiście mnie rozbawiła :-)

  2. niezatrudniona
    23 listopada 2013

    Płakałam na tym filmie ;) Spodziewałam się jakiejś głupiej komedii i miło się rozczarowałam :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 26 sierpnia 2013 by in Filmy.