blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

KONKURS „Wybierz i wygraj”

„Wybierz i wygraj” to kolejny konkurs organizowany na blogu recenzencki.wordpress.com. Tym razem do wygrania będzie jedna spośród puli czterech książek. A są nimi:

155x220

1. Kobieta, która spadła z nieba
2. Domowy poradnik umierania
3. Dostatek
4. Przędza

Warunkiem koniecznym, żeby wziąć udział w losowaniu książki jest napisać:
1. Pod postem konkursowym,  którą książkę chcielibyście wygrać, uzasadniając swój wybór do 5 zdań.

Warunkami dodatkowymi, które nie są koniecznie, ale byłoby mi bardzo miło:
2.  Jeśli jeszcze nie lubicie, to polubić mój profil na facebooku:
https://www.facebook.com/Recenzencki
3. Na swoim blogu dodać poniższy baner konkursowy, który podlinkujecie przekierowaniem na bloga bądź post konkursowy:

 baner

Myślę, że nagroda jest tak atrakcyjna, że nie pogniewacie się, jeśli warunkiem koniecznym będzie, by do konkursu zgłosiło się minimum 30 osób. Jeśli do końca miesiąca nie uzbiera się tylu chętnych konkurs zostaje odwołany. A nagrody będzie można ode mnie odkupić bądź wymienić.

Zgłoszenie powinno wyglądać tak:
pseudonim: eyesOFsoul
mail: eyesOFsoul90@gmail.com (żebym mogła się ze Zwycięzcą skontaktować w razie wygranej)
Wybieram: „Dostatek”, ponieważ…
FB: tak/nie
Baner: link do bloga

Jest również przewidziana nagroda niespodzianka dla uczestnika, który spełni warunki dodatkowe, a jego wypowiedź odnośnie wyboru książki SUBIEKTYWNIE najbardziej mnie urzeknie.
Wszelkie pytania i niejasne kwestie proszę kierować na adres mailowy:
eyesOFsoul90@gmail.com 

Pozostaje mi tylko życzyć wszystkim uczestnikom POWODZENIA. blogerka

41 comments on “KONKURS „Wybierz i wygraj”

  1. April
    6 października 2013

    Pseudonim: April

    Mail: april.dp1@gmail.com

    Wybieram: „Kobietę, która spadła z nieba”, ponieważ interesują mnie czasy II wojny światowej i bardzo chętnie sięgam po literaturę dotyczącą tego okresu – zarówno literaturę faktu, jak i beletrystykę.
    Szczególnie urzekają mnie książki dowodzące, iż nawet w takich pełnych zła, okrucieństwa, wszechobecnego niebezpieczeństwa i śmierci jest miejsce na prawdziwe szczere uczucie, na miłość, zaufanie, przyjaźń, poświęcenie dla drugiego człowieka.
    Takie opowieści bardzo podnoszą mnie na duchu, sprawiają, że podczas lektury ciepło robi mi się na sercu, przywracają wiarę w zwycięstwo dobra nad złem.
    Sądzę, że właśnie taką książką jest powieść „Kobieta, która spadła z nieba”.
    Dlatego pragnęłabym ją przeczytać, by dzięki niej zapomnieć o otaczającym mnie świecie, a przenieść się do świata, w którym miłość jest silniejsza niż strach przed śmiercią.

    FB: tak
    Baner: Niestety nie mam bloga, ale mam nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje:) Pozdrawiam serdecznie :)

  2. Klementynka
    5 października 2013

    pseudonim: Klementynka
    mail: dziecina1@o2.pl
    Wybieram: “Dostatek”, ponieważ fascynuje mnie realizm magiczny. Poza tym książka dotyczy m.in. przetrwania w osadach rybackich podczas srogich zim, co brzmi niezwykle znajomo – pochodzę z Podlasia, krainy siarczystych mrozów i jak niektórzy twierdzą – białych niedźwiedzi, grasujących po ulicach Białegostoku ;) Może ta powieść nauczy mnie, jak znosić tak trudne warunki z uśmiechem na twarzy. Jestem też ciekawa historii tego mężczyzny, którego połknął wieloryb. Jak zdołał w ogóle przeżyć? Czy uda się z niego wydusić choćby jedno słowo? Jakież niewyjaśnione zjawiska czyhają na mnie na kartach tej powieści? Naprawdę czuję się zaintrygowana.
    FB: tak (jako Małgorzata G. – pełne nazwisko podam w razie potrzeby, nie chcę się tu demaskować w blogosferze ;))
    Baner: http://ochidea.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Gosia

  3. Edyta
    5 października 2013

    pseudonim: Edyta
    mail: edyta.cha@wp.pl

    Wybieram: “Dostatek”, ponieważ spotkałam się z bardzo pozytywnymi recenzjami tej książki, a czymś się trzeba sugerować przy wyborze. Poczytałam o niej to tu, to tam i przekonała mnie to siebie :) Kojarzy mi się z filmami skandynawskimi, które uwielbiam. Poza tym porównywana jest ze stylem Marqueza (realizm magiczny), a „Sto lat samotności” mnie oczarowało, więc „Dostatek” też mi się spodoba :)

    FB: tak i tu też info o konkursie: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/164467597084786
    Baner: chętnie, ale nie prowadzę bloga jak na razie ;)

  4. Himitsu K.
    5 października 2013

    Pseudonim: Himitsu K.
    Mail: himitsu@vp.pl
    Wybieram: “Przędzę”, ponieważ jest to książka, która interesuje mnie już od naprawdę długiego czasu. Zebrała wiele pozytywnych opinii, a ja – choć nawet pojawiła się w mojej maleńkiej księgarni – jeszcze nie miałam szansy jej przeczytać. A bardzo, bardzo tego chcę!
    FB: Tak – Nocne Szepty
    Baner: http://nocne-szepty.blogspot.com/p/inne_31.html

  5. O.
    4 października 2013

    Kiedy możemy spodziewać się wyników? ;)

    • Recenzencki
      4 października 2013

      Konkurs trwa do 6 października. Więc daję sobie tydzień czasu od tej daty na zrobienie losowania – odnośnie głównej nagrody – oraz wybór osoby (która spełniła dodatkowe wymagania),i która otrzyma nagrodę niespodziankę.
      Reasumując do 13 października pojawią się wyniki. :)

  6. Kaśka R.
    3 października 2013

    pseudonim: Kaśka R.
    mail: krakowiak-katarzyna@wp.pl

    Wybieram: “Dostatek”, ponieważ przyciąga mnie surowość klimatu, wielkie przestrzenie na których brak jest oznak życia, no może poza tym nieszczęśnikiem, którego wyciągnięto z wnętrza ryby niczym biblijnego Jonasza…czego się bał i przed czym uciekał, że taka kara została na niego ściągnięta? Ciekawy wątek…a do tego świat sprzeczności, walka z przyrodą i życie grupki ludzi pokazane na przestrzeni setek lat. Uwielbiam takie historie – niecodzienne, z pomysłem, wciągające i nie dające o sobie łatwo zapomnieć. Brakuje mi takich książek. Mam masę babskich czytadeł na letnie popołudnia, mam dużo biografii, które są cennym źródłem wiedzy o ikonach muzyki czy filmu, ale do łatwych w czytaniu nie należą, znaleźć można też u mnie klasyki, takie jak „Wichrowe wzgórza” czy trylogię Sienkiewicza, ale „Dostatek” wydaje mi się inny, niesklasyfikowany, oryginalny. Zaklinam cię, maszyno losująca, on musi trafić do mnie!

    FB: tak i tu zamieściłam info o konkursie: https://www.facebook.com/katarzyna.rozalska.58/posts/1405160926380463
    Baner: nie posiadam

  7. AgaTON
    30 września 2013

    pseudonim: AgaTON
    mail: tonkaga@gmail.com
    Wybieram: „Dostatek”

    Bas Tajpan w jednej ze swoich piosenek, śpiewa:
    „Poproś o globalny dostatek…
    Poproś o to aby każdy stał się Twym Bratem…
    Życz sobie koniec wszystkich chorób…
    Pomyśl ile zniszczysz ludzkich horrorów…”
    Dlatego postanowiłam prosić o „Dostatek”. Wybór jest strzałem. Być może okaże się szczęśliwym i jesień skończę z „Dostatkiem” w dłoniach.

    FB: tak
    Baner: nie

    Pozdrawiam ciepło!

  8. martucha180
    29 września 2013

    pseudonim: martucha180
    mail: martuchal80@tlen.pl
    Wybieram: „Kobieta, która spadła z nieba”, ponieważ bohaterkę i mnie bardzo wiele łączy. Obie jesteśmy kobietami i mamy wiele twarzy – dla jednych jestem Martą, dla innych Martusią, a dla jeszcze innych Martuchą. Wojnę znam z kart historii i z codziennych batalii o rzeczy małe i wielkie. W życiu pełniłam już różne funkcje i na różne misje wyruszałam – ostatnio NFZ wysłał mnie na misję zdrowotną do szpitala uzdrowiskowego i zakończyła się ona sukcesem! Na co dzień uczęszczam do szkoły życia i przetrwania, ale od jakiegoś czasu trochę wagaruje w szkole miłości, to kto ma otrzymać tę powieść, jak nie ja ;)
    FB: nie
    Baner: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

  9. Roksana
    28 września 2013

    Pseudonim: Roksia
    E-mail: rosi426@interia.pl
    Wybieram: ”Domowy poradnik umierania”, ponieważ śmierć dla wielu osób jest tematem tabu, a tak być nie powinno, gdyż to jest naturalne i każdego z nas to czeka. Książka wydaje się ciekawa po opisie przeczytanym na internecie. Jest to mój klimat, lubię takie książki. Z pewnością pożyczałabym rodzinie tę książkę, gdybym ją wygrała, by również mogli ją przeczytać i zrozumieć fenomen śmierci.
    FB: Tak
    Baner: Nie
    Poprawka e-maila: roksi426@interia.pl

  10. Karolina
    27 września 2013

    Bardzo chciałabym przeczytać książkę „ Kobieta, która spadła z nieba”, Od zawsze interesują mnie powieści z zabarwieniem historycznym, a teraz gdy straciłam szanse na miłość , szukam jakiegoś światełka, które rozświetliłoby ciemność jaka mnie ogarnęła.

    Pozdrawiam
    Karolina

  11. M
    25 września 2013

    pseudonim: M
    mail: california_lover@interia.pl
    wybieram: “Domowy poradnik umierania”, ponieważ porusza tematykę, która wydaje mi się ważna i trudna, a lubię książki, które zmuszają do myślenia, gdy przewróci się ostatnią stronę
    FB: tak
    banner: niestety nie mam bloga:(

  12. Ak
    25 września 2013

    pseudonim: przetarte szlaki
    mail: 84vocal@gmail.com
    Wybieram: Długo zastanawiałam się, którą z książek powinnam wybrać, którą muszę przeczytać, która warta jest mojej uwagi… Po jakimś czasie zrozumiałam, że tu nie chodzi o „muszę”, czy „powinnam”, ale o „chcę”!
    Nie czytałam opinii, recenzji, streszczeń proponowanych nagród. Nie oceniam ich po wyglądzie okładki, tak, jak człowieka nie oceniam po wyglądzie…
    Postanowiłam pokierować się sercem i intuicją i wybrałam Domowy Poradnik Umierania. Swojego wyboru uzasadnić nie potrafię, ale wierzę, że i tym razem intuicja mnie nie zawiedzie, a w moje rece trafi książka, którą długo będę pamiętać i do której chętnie będę wracać…
    FB: tak
    Baner: http://www.przetarte-szlaki.blogspot.com

  13. Magdalena
    24 września 2013

    pseudonim: magi18
    mail: magda-17_17@o2.pl
    Wybieram: “Przędza”, ponieważ lubię książki, w których jest coś magicznego. Szukam magii w życiu, filmach i książkach. W tej książce jest bohaterka, która posiada dar. Po takim opisie ja już czuje, że muszę ją przeczytać. Czuję, że mi się spodoba, jeśli miałabym tylko okazję ją przeczytać.
    FB: tak (Magdalena Z.)
    Baner: http://msmagi18.blogspot.com/

  14. Jola
    24 września 2013

    Jola
    “Kobieta, która spadła z nieba”
    Ciekawa historia ,po której człowiek zastanawia się czy możliwe jest być szpiegiem twardym i bezwzględnym i jednocześnie kobietą łaknącą miłości.Ten rodzaj literatury zawsze lubiłam,bo pozwala na chwilę zadumy .
    jolunia559@wp.pl

  15. Blanka W. (Blank-Librophilia)
    24 września 2013

    pseudonim: Blawoy
    mail: blawoy[małpa]o2.pl
    Wybieram „Dostatek”, ponieważ z jednej strony czytałam pochlebne recenzje tej książki, co mnie zachęciło, z drugiej strony opis fabuły nie przekonuje mnie na tyle, żeby za książkę płacić :P. Biorę udział w wielu konkursach książkowych, a tak rzadko wygrywam, że ten jeden raz byłoby miło :D Pozdro!
    fb: nie, banner na blogu: yep!

  16. a.n.n.
    23 września 2013

    Zgłoszenie powinno wyglądać tak:
    pseudonim: a.n.n
    mail: a.g.n.i.e.s.z.k.a.10011@gmail.com
    Książek ci u nas „Dostatek”, ale jeszcze jedna nie zawadzi.

  17. Large
    23 września 2013

    Bardzo ciekawe nagrody :)
    Pseudonim : Large
    Email : sarak2000@wp.pl
    Wybieram: „Przędza”
    Dlaczego ? – Myślę iż ta książka może być ciekawa, a że lubię czytać ciekawe książki dlatego ją wybrałam. Bardzo bym chciała ją wygrać ponieważ moja ciocia przed śmiercią przeczytała mi 1 rozdział tej książki. Bardzo mnie ona zaciekawiła i chciałabym kontynuować dalsze czytanie…. Nie tylko dla samej siebie ale też dla cioci. Myślę że podjęłam dobry wybór. Mam nadzieję że mi się uda a jak nie to przecież świat się nie zawali :)
    FB: tak
    Baner : http://about-the-everything.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

  18. zingela
    21 września 2013

    Ktoś tu jest w gorącej wodzie kąpany, dlatego właśnie dziś napiszę o książce, którą chciałabym przeczytać. :p

    pseudonim: zingela
    mail jednakowoż znany Tobie

    FB: nie, hi hi :D
    Baner: zingelowe-recenzje.blogspot.com

    Tę książką jest „Kobieta, która spadła z nieba”, ale widzę, że wielu uczestników o niej napisało, więc w trosce o Ciebie, która te wszystkie opinie szczęśliwie musisz przeczytać (i po co było tak namawiać? :)), wybieram inną nagrodę. Lubię oryginalne tytuły. „Domowy poradnik umierania” ma w sobie coś, co nie pozwala obok tej książki przejść obojętnie. I nie przechodzę…
    … przez przejście dla pieszych, nie myśląc przedtem, że ten oto nadjeżdżający samochód na pewno mnie przejedzie. ;)

    I na pewno nie posiadasz się z radości, widząc moje zupełnie nieoczekiwane zgłoszenie. ;)

  19. Vicky
    21 września 2013

    Pseudonim: Vicky
    mail: 6paola12@wp.pl
    Wybieram: „Przędza” ponieważ:
    Jak sam główny opis książki wskazuje jest to, jedna z tych książek które trzeba przeczytać, inaczej człowiek może czuć się niedowartościowany, albo… nie wie co straci. Gdy przeczytałam małe coś nie coś, o tej książce, uznałam że będzie to jedna z tych, które na pewno zajmą honorowe miejsce w mojej biblioteczce na półce: „Przeczytać w najbliższym czasie”. Kształtowanie czasoprzestrzeni, gdybym miała wybrać jedyny czar z jakiego mogłabym korzystać, byłaby to właśnie władza nad czasem, dlaczego? – A jak myślicie: do tylu pięknych wspomnień można się cofnąć, tyle źle wypowiedzianych słów można „poprawić”, chyba każdy by tak chciał prawda?. Poza tym uwielbiam czytać fantastykę, w takim wydaniu na pewno jest godna przeczytania.
    FB: tak
    Banner: Nie mam blooga :C

  20. oliwka 13
    20 września 2013

    Wybieram książkę domowy poradnik umierania. Dlaczego? Do niedawna mieszkałam za granicą i moją starą sosnowa półkę wypelniaja tylko książki po angielsku. Polskich książek nie mam, wypozyczam z bibliotek. Tej książki szukam odkąd wróciłam ponieważ już dawno widziałam ją na blogu jednej z moich ulubionych blogerek. Nie było jej jednak w jak dotąd żadnej, dlatego więc chciałabym ją wygrać :)
    Fb- nie mam facebooka :(

  21. Katarzyna K.
    20 września 2013

    Ok, to ja bym chciała „Kobietę, która spadła z nieba”. Czemu? Bo chciałabym sprawdzić, czy faktycznie jest tak niebiańsko rewelacyjna, jak piszą :)

  22. naPIĘKNEJ
    20 września 2013

    pseudonim: naPIĘKNEJ
    mail: martha_au@interia.pl
    wybieram: „Dostatek”, ponieważ jakiś czas temu przeczytałam o tej książce w „Polityce” i nie wiedząc czemu, ciągle za mną „chodzi”… O tak, z chęcią bym ją w końcu dostała w swoje ręce i przekonała się, co w niej takiego jest, że nie mogę o niej zapomnieć;)
    fb: tak:)
    baner: http://napieknej.wordpress.com/ (na dole strony)

  23. Bacha85
    20 września 2013

    Z chęcią przygarnę jedną z książek :)
    Mój pseudonim: Bacha85 a mail: zabkabt@wp.pl

    Wybór padł na Kobietę, która spadła z nieba.
    Lubię takie życiowe historie i wojenne klimaty. Okładka również kusi. A po za tym, dopiero co przeszła mi koło nosa w konkursie na LC :)

    FB brak, a link na blogu: http://bachaworld.blogspot.com/p/konkursy.html

  24. Md Wajs
    19 września 2013

    pseudonim: scatterflee
    mail: mdwajs@gmail.com
    Wybieram: “Przędza”, ponieważ…
    Zawsze marzyłam o tajemnym darze, o magii. Teraz, kiedy już nie wypada mi wierzyć w zjawiska nadprzyrodzone, magii szukam w książkach. Wierzę, że odnajdę ją w „Przędzy”, która pozwoli mi skryć się w tym niezwykłym fantastycznym świecie :)
    FB: tak (jako Nostalgia Stron)
    Baner: http://nostalgia-stron.blogspot.com/p/konkursy.html

  25. Karolina Trojanek
    19 września 2013

    pseudonim: Halderd
    e-mail: trojanek.karolina@gmail.com
    Wybieram: “Kobieta, która spadła z nieba”, ponieważ nos mi podpowiada, że książka ta może być podobna do „Lotu ćmy” Follett’a (a może nawet jego Trylogii?). Szukam oderwania myśli od ciągnącego się bezrobocia, liczę, że dobra intryga szpiegowska podołałaby temu wyzwaniu. Zawsze to lepiej zmienić temat w towarzystwie na nowo przeczytaną książkę, miast utyskiwać wzorem Ferdynanda Kiepskiego, że „Nie ma w tym kraju pracy dla ludzi z moim wykształceniem”….

    Pozdrawiam ciepło :)

    FB: tak
    Baner: –

  26. Żaneta Sz
    19 września 2013

    pseudonim: Żaneta Sz
    mail: zetka880@interia.eu

    Wybieram: “Przędza”, ponieważ jest to książka idealna na jesienne wieczory. Jest połączeniem romansu, akcji i… magi! A to ostatnie uwielbiam w książkach najbardziej! Poza tym, byłaby to miała niespodzianka na urodziny, które obchodzę jesienią ;)
    FB: nie
    Baner: just–art.blogspot.com

  27. soulmate
    18 września 2013

    pseudonim: Soulmate
    mail: marta_kusz@wp.pl
    Wybieram: “Przędzę”, ponieważ uwielbiam książki z gatunku fantasy a ta od dawna przyciąga moją uwagę. Dodatkowo mam rekomendację znajomej i nie mogę się doczekać, kiedy wpadnie w moje ręce. Czuję, że razem z bohaterką spędziłybyśmy pełen wrażeń wieczór. Cóż, ona pewnie byłaby mniej zadowolona z racji tego co przeżywa, ale co tam ;)
    FB: tak
    Baner: http://marta6792.blogspot.com/p/konkursy.html

    pozdrawiam!

  28. O.
    17 września 2013

    Pseudonim: Megajra
    Mail: Megajra_90@o2.pl
    Wybieram: „Kobietę, która spadła z nieba”, bo… cóż, nie cierpię tego typu książek, ale moja przyszła teściowa wprost za nimi szaleje. Lizusostwo nie popłaca, wiem, ale co na to poradzę? Kiedy ma się cięty język i urok żmii, trzeba dopomagać sobie prezentami.
    FB: Gdybym miała profil na tym szatańskim ustrojstwie, na pewno bym polubiła :)
    Baner: Niet :)
    Ślę pozdrowienia

  29. Agnieszka Kaniuk
    17 września 2013

    Wybieram „Poradnik domowego umierania”A dlaczego? Powód jest niestety prawdziwy i bardzo smutny.Otóż moja bardzo bliska osoba umiera na najostrzejszą postać raka kości. Los nigdy nie szczędził jej cierpień,a teraz musi przygotować na swoją śmierć nie tylko siebie ale przede wszystkim dwójkę swoich małych synów, których kocha najbardziej na świecie.Chcę wygrać tę książkę nie tylko dla siebie ale również dla Ewy.:(
    FB tak jako Kamil Lupa (konto mojego chłopaka bo swojego nie mam)
    bloga nie posiadam.
    Mój mail iskierka23.23@tlen.pl

    Pozdrawiam cieplutko

  30. Kornelia Pikulik
    16 września 2013

    Zgłaszam się:) Obserwuję jako Kornelia Pikulik.
    mail: korcimnieczytanie@gmail.com
    Wybieram: No właśnie, co też mam wybrać i na jakiej podstawie, skoro żadnej z tych książek nie znam? Może mam się kierować okładką? Nie, chyba lepiej nie, bo zazwyczaj nic dobrego z tego nie wychodzi, ale w tym wypadku chyba będę musiała. Tylko czy mi to ułatwi zadanie? Każda z nich jest inna, każda czymś innym przykuwa moją uwagę. Patrzę i patrzę, zastanawiam się i w końcu mój wybór pada na „Dostatek”. Dlaczego? Bo zaintrygowała mnie ta zielona łódź, która się odbija od szarości morza i nieba, ta sieć, która może być siecią pajęczą, ale może być też czymś zupełnie innym. Jestem bardzo ciekawa, czy ta okładka w jakikolwiek sposób nawiązuje do treści książki… Wielu rzeczy jestem ciekawa, a tylko od Ciebie zależy, czy moja ciekawość zostanie zaspokojona.
    FB: tak (Korci mnie czytanie)
    Baner: http://korcimnieczytanie.blogspot.com/p/linki-wyzwania-konkursy.html

  31. Stella Aga
    14 września 2013

    pseudonim: Stella Aga
    mail: agdzia13@interia.pl
    Wybieram: “Przędzę”, ponieważ szczerze mówiąc nie wiem, czego się spodziewać po tej książce, a lubię niespodzianki. Słyszałam, że powieść wciąga już od pierwszych stron, dużo w niej się dzieje, a właśnie takie książki mi się podobają :)
    FB: tak
    Baner: kraina-ksiazek-stelli.blogspot.com

  32. Alicja
    13 września 2013

    mail: a.holka@op.pl
    lubię na fb jako Alicja H****a
    Wybieram Dostatek, ponieważ niedawno urodziłam córeczkę i cierpię na nieDOSTATEK czasu wolnego, aby sięgnąć po książkę ;) pozdrawiam

  33. Anna Kołodyńska
    10 września 2013

    pseudonim: Anna Kołodyńska
    mail: anna.kolodynska@gmail.com
    Wybieram: “Dostatek”, ponieważ od zawsze czuję niedostatek książek i być może „Dostatek” choćby na chwilę zaspokoi mój głód czytania.
    FB: tak jako Anna K-c
    Baner: Niestety nie mam pojęcia jak można go zamieścić, a Pan Mąż zarobiony i nie chce wytłumaczyć!
    pozdrawiam
    kolodynska.pl

  34. miqaisonfire
    9 września 2013

    To i ja się zgłaszam, zaraz baner konkursowy dodam.
    pseudonim: Miqa
    mail: martha.kosmala@gmail.com
    Wybieram: Kobieta, która spadła z nieba – z tego względu, że czytałam pochlebne recenzje tej książki. Myślę, że i mnie ona przypadła by do gustu. Bardzo jestem zainteresowana historią, która rozgrywa się w tej książce i na pewno czytałabym ją z wielkim zaciekawieniem :)
    FB: tak Marta K.
    Baner: w panelu bocznym bloga

  35. iwona
    6 września 2013

    Zgłaszam się! :D
    Iwona
    E-mail – iwona199922@onet.pl
    Wybieram przędzę :) Jeszcze nie wiem czemu ją wybrałam, ale OK. :D
    Podobał mi się opis na lubimyczytac.pl, więc… Wiadomo, kieruje się opisem innych, bo sama jeszcze tej książki nie znam :D Podoba mi się okładka. Wiem, wiem.. Nie oceniaj książki po okładce… Ale po czym mam ocenić, jak do środka zajrzeć nie mogę? Ehhh… Tyle mam do napisania w tej sprawie :D. Nie wiem co mogę więcej napisać, bo nawet sama nie wiem, czemu wybrałam tę książkę. Zachowanie niegodne czytelnika, ale wybrałam pierwszą lepszą i sprawdziłam, czy mi się opis spodoba, a że mi się spodobał, to ją wybrałam :D

  36. Ania
    6 września 2013

    nick pinacolada16
    mail: anna_matt@wp.pl

    Wybieram książkę „Kobieta, która spadła z nieba”. Książka ta musi być bardzo ciekawa ponieważ opowiada historię wojennego szpiega w dodatku kobiety. Bardzo przypomina mi to historię Maty Hari, która była niezwykłym człowiekiem, odważną kobietą i piękną uwodzicielką. Chętnie przeczytam tą książkę aby dowiedzieć się więcej o czasach wojennych i o tym jak wtedy funkcjonowały kobiety, które zdecydowały się na poważne zaangażowanie w politykę wojenną a nie siedzenie w kuchni, wychowywanie dzieci, bierne przyglądanie się całemu złu które się wokół nich dzieje oraz narzekanie i wyczekiwanie powrotu swojego ukochanego. Lubię kobiety silne, które nie boją się stawiać czoła wyzwaniom i w dodatku robią to z przekornym uśmiechem na ustach.

    aha i polubiłam Fanpage na facebooku ale nie mam bloga więc nie mam gdzie wstawić banner.

  37. Nefmi
    5 września 2013

    pseudonim: Nefmi
    mail: nefmisblog@onet.pl
    Wybieram: “Przędzę”, ponieważ zaciekawił mnie opis tej książki. Zwiastuje fabułę pełną zaskakujących zwrotów akcji. Poza tym uwielbiam fantastykę, a ta książka zdecydowanie pod nią podchodzi :) W dodatku naczytałam się mnóstwo pozytywnych recenzji i chętnie ją przeczytam :)
    FB: tak
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Pozdrawiam!

  38. arven
    5 września 2013

    spróbuje szczęścia i tym razem nie licząc na wygraną. Zawsze robię wszystko na opak trochę więc

    mail mój eyesofsoul zna
    fb tak
    nie posiadam bloga jako takiego (przynajmniej na tyle systematycznego i zadowalającego mnie by móc go pokazać światu) więc baneru nie będzie, ale będzie za to udostępnienie przez fb jako Ew Rockgirl (nie ujawniam swoich danych raczej ale, by spełnić warunki konkursu wiecie poniekąd jak można mnie znaleźć w sieci), ewentualnie mogę umieścić banerek na chomikuj pl (arven1989) o ile ogarnę str techniczną.
    tu komentuje jako arven zawsze

    wybieram „Kobietę która spadła z nieba” ponieważ: Szczerze mówiąc ani jeden tytuł z oferowanych do wyboru książek konkursowych, nic mi nie mówił, ale po przeczytaniu notek w necie na temat tytułów ta zakręciła mnie najbardziej ( choć sam tytuł znałam wcześniej ale nie wiedziałam o czym jest. A tak na serio to choć nigdy nie idę za tzw bestselerami dlatego, że nimi są tylko dlatego, że może mnie zainteresować ich treść, wybieram te książki, które mogą mieć niebanalny przekaz i mogą ukształtować moje poglądy na pewne sprawy, albo swoją treścią niosą te poglądy, do których już doszłam. Nie biorę udziału w konkursach, wydarzeniach tylko po to, żeby się pokazać napisać coś, a nóż się uda wygrać cokolwiek byleby wygrać, raczej jeśli tu piszę to dokładnie wiem po co, jeśli mi się uda to fajnie ,jeśli nie to trudno. Idąc po tytule jest niekonwencjonalny tak jak ja sama i nie wskazuje wcale na to o czym ta pozycja traktuje, nie oceniam również książek po okładce, choć ta prezentuje się wyjątkowo estetycznie. Ostatnie zdanie ale najważniejsze jest takie; mam ostatnio fazę dotyczącą książek opowiadających o Wojnie światowej po prostu to lubię nie czytam książek czysto historycznych ale takie w które mogą być plecione prawdziwe historie, polecam kontrowersyjny co do prawdziwego bohatera opisanej historii ale bdb „długi marsz”, trylogie Pauliny Simons, rewelacyjne „bikini” Wiśniewskiego, oraz np. „szare śniegi Syberii”

  39. Dzosefinn
    3 września 2013

    Bardzo ciekawy konkurs i z chęcią wezmę w nim udział. ;)
    I formułka zgłoszeniowa:

    pseudonim: Dzosefinn
    mail: dzosefinn.91@gmail.com
    Wybieram: “Kobieta, która spadła z nieba”, ponieważ wszyscy wokół uważają (głównie przyjaciele i znajomi), że ja się nie urodziłam. Ja musiałam spaść z nieba, przy czym mocno uderzyć się w głowę. Dlaczego? Jednym z takich objawów jest to, że kocham czytać, drugim że śmieję się bardzo często do siebie i inni nie wiedzą dlaczego – ważne, że ja wiem ;) (a to najczęściej za sprawą powracających, zabawnych scenek z przeczytanych niedawno książek), a trzecim, że nie potrafię usiedzieć w miejscu (co dla książkowego mola jest karą boską…).
    FB: tak
    Baner: dzosefinn.blogspot.com (w zakładce konkursy)

    Pozdrawiam serdecznie!
    D.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 3 września 2013 by in Konkursy.