blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Magazyn zajęczego-królika

Zapytano mnie ostatnio ile książek zdobyłam w ostatnim czasie… Postanowiłam sobie przeliczyć wszystkie egzemplarze i wyszło na to, że zdobyłam około 15 książek. Skąd to około? Bo niektórych egzemplarzy już zdążyłam się pozbyć, by móc zrobić sobie miejsce na półce.

pytania

Większość, bo aż 11 książek, to nagrody. A 4 pierwsze, to egzemplarze do recenzji. Z tym, że to nie wszystko. Bo 4 nagrody są w drodze… więc lada dzień powinny zastukać do moich drzwi.  Jak widać zajęczy-królik jest dumny. I ja też. Problem polega na tym, że doba ma tylko 24 godziny… blogerka

12 comments on “Magazyn zajęczego-królika

  1. Katarzyna K.
    19 września 2013

    Ten królozając przez swoje kształty przypomina mi Slendera…:)

    • Recenzencki
      19 września 2013

      Skojarzenie masz zabójcze ;) :D

      • Katarzyna K.
        20 września 2013

        No gdyby miał jeszcze eleganckie wdzianko to już zupełnie :D

      • Recenzencki
        21 września 2013

        To wdzianko też ma fajowe :p

  2. Dzosefinn
    18 września 2013

    Ojejku! Gratuluję Ci tych wszystkich wygranych! Ty się chyba w czepku urodziłaś. Mi ostatnio nie idzie w konkursach…. Ale powracając do stosu. Czytałam tylko „Kalejdoskop” i muszę Ci powiedzieć, że czeka Cię fantastyczna podróż. ;) Zazdroszczę „Umysł w ogniu”, „Kobieta, która spadła z nieba” i „Szczęściara”. Czekam na recenzje! ;)

    Pozdrawiam!
    D.

  3. zingela
    18 września 2013

    Wiem, że nie powinnam się tym chwalić, ale… wiem, kto zadał to pytanie. ;p

    • Recenzencki
      18 września 2013

      Powinnaś dodać, dlaczego ucięłam to pytanie i nie odpowiedziałam na drugi jego człon. ;)

      • zingela
        19 września 2013

        A no tak! Z tym że nie spodziewałam się, że zechcesz podać przepis na sukces. A już na pewno nie publicznie. Na ucho, po cichu może tak, ale przecież nie na blogu. Szkoda tylko, że wcześniej na to nie wpadłam. ;)

      • Recenzencki
        20 września 2013

        Widzisz… jaka jestem dobra :D

  4. naPIĘKNEJ
    18 września 2013

    Fakt, najgorzej, że czasu tak niewiele w porównaniu do ilości książek gromadzących się na półkach..
    A Twój stos zacny:) Wiele tytułów, które z chęcią bym i u siebie zobaczyła;)

    • Recenzencki
      18 września 2013

      Sprawa jest prosta – nie gromadzić książek… Ale to jak dla palacza – rzucenie palenia. Na pewno przyjdzie dzień, kiedy powiem sobie dość… Ale póki co… Zbieram wiele, i powoli czytam. Jakoś się z tego przecież kiedyś wygrzebię. ;)
      W imieniu stosu – dziękuję. :))))

Skomentuj

Information

This entry was posted on 18 września 2013 by in Notatki.