blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Przegląd seriali

Dzisiejszy post będzie nietypowy, bo nie będzie dotyczył ani filmów, ani książek… tylko seriali. Postanowiłam zrobić listę seriali, które oglądam. Oczywiście pominę te obciachowe odmóżdżacze, ale przyznaję bez bicia, że są one najlepszym dowodem na to, że człowiek po ciężkim dniu musi się wyłączyć i takie też lubię oglądać. Ale do rzeczy…

600terranova

Polecam przede wszystkim:
1. Terra Nova
2. Person of Interest (Impersonalni/Wybrani)

poi

Wiem, że nie wszyscy o tych serialach słyszeli. A naprawdę są dobre.  Terra Nova to amerykański serial science fiction, którego akcja toczy się w roku 2149. Życie na Ziemi jest zagrożone całkowitym wyginięciem, ze względu na zanieczyszczenia i przeludnienie. Podczas eksperymentu naukowcy odkrywają dziurę czaso-przestrzeni, która prowadzi 85 milionów lat w przeszłość…
Person of Interest to również amerykański serial, tym razem jednak kryminalny. Serial koncentruje się wokół byłego agenta CIA, który jest uznany za zmarłego. Zostaje zatrudniony, przez tajemniczego milionera, w celu zminimalizowania przemocy na terenie Nowego Jorku. Fabuła serialu skupia się na tym, by powstrzymać przestępstwo, zanim zostanie ono popełnione. „Jesteś obserwowany. Rząd ma tajny system. Maszynę, która codziennie cię szpieguje. Wiem… bo sam ją zbudowałem.”

Kolejność pozostałych seriali jest przypadkowa. Niektó\rzy mogą się śmiać, bo znalazły się w nich cztery polskie tytuły. Ale uważam, jako tvnowskie dziecko, że to dobre produkcje. Większość tych seriali, to seriale kryminalne.  Ale myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.

3. Game of Thrones (Gra o tron)
4. Bones (Kości)
5. The Vampire Diaries (Pamiętniki wampirów)
6. Prawo Agaty
7. Przepis na życie
8. Lekarze
9. Rizzoli & Isles
10. NCIS: Los Angeles
11. Rodzinka.pl
12. Grey’s Anatomy (Chirurdzy)
13. Lost (Zagubieni)

Natomiast jeśli czegoś nie wymieniłam, a uważacie, że serial, który oglądacie jest dobry i wciągający – podzielcie się tym ze mną. Wasze propozycje dopiszę do listy.

Ciąg dalszy polecanych seriali przez blogo-czytelniczki:
14. Doctor Who
15. Ripper Street
16. Sherlock
17. Chuck
18. Grimm
19. Once Upon a Time
20. The Borgias
21. Downtown Abbey
22. CSI
23. Numbers (Wzór)
24. True Blood
25. Gossip Girl (Plotkara)
26. Szpilki na Giewoncie
27. Breaking Bad
28. American Horror Story
29. Boardwalk Empire
30. Hannibal

blogerka

14 comments on “Przegląd seriali

  1. eM eR
    22 września 2013

    Ja się fascynuję „Hannibalem”. Wiem, że wiele osób mówiło, że kreacja Hopkinsa jest najlepsza, ale Hannibal w wykonaniu Mikkelsena jest równie wytworny :) Bardzo polecam! Poza tym wyjątkowo przypadło mi do gustu odbicie od treści książek Harrisa, choć często twórcom filmów/seriali to po prostu nie wychodzi.

    • Recenzencki
      23 września 2013

      Hannibal – zdecydowanie nie dla mnie. Aż mnie ciarki przeszły. :D Ale do listy, oczywiście, dopisuję :))

      Dzięki za swój głos! :)))))

  2. Katarzyna K.
    20 września 2013

    Dorzuciłabym jeszcze „Breaking Bad” :)
    Doctora Who przestałam oglądać, bo nie polubiłam Smitha to raz, rozwiązania poszczególnych seriali stały się przesadnie sentymentalne i „wzruszające” – już wolałam pierwszy sezon z potworami a’la Power Rangers.

    • Recenzencki
      20 września 2013

      Hahaha :D Power Rangers… Chciałam mieć kiedyś strój… Ten różowy… O Boże, ale dzieci są głupie… :D

      Dopisałam Twoją propozycję… I doszłam do wniosku, że chciałabym być już na emeryturze… żeby móc to wszystko obejrzeć. :D

      • Katarzyna K.
        20 września 2013

        Ja chciałam mieć czerwony i myslałam, że zapłaczę się na śmierć, kiedy pewnego dnia mieliśmy przerwę w transmisji Polsatu :D W takim razie pognębię Cię i dorzucę Ci coś jeszcze:) American Horror Story, właśnie wychodzi trzeci sezon, a każdy to odrębne historie. Zachęcam do obejrzenia trailerów i teaserów sezonu drugiego i trzeciego, pierwszy przy drugim to kaszanka ;) O, i jeszcze nie ma tutaj Boardwalk Empire – jakoś przestałam oglądać sama z siebie, ale bardzo dobry serial + charyzmatyczne postacie.

        Hm, na emeryturze powinnam mieć już miliony na koncie, żeby stworzyć sobie bajeczny dom z wielką biblioteką i małą salą kinową. Jeszcze eliksir z HP, żeby ze wszystkim zdążyć, zanim kostucha przyjdzie;)

      • Recenzencki
        21 września 2013

        Zapomniałam o Tobie, wybacz! Ale już dopisuję Twoje propozycje do listy. I możesz mnie męczyć. Tak lubię… Tak chcę… Mrrr… ;)

        Wszystko, co napisałaś – brzmi dla mnie obco. A horrorów się boję…

  3. Ak
    20 września 2013

    o boszzz. seriale to mój konik pozaksiążkowy :D czasem nie wiem, czy brać się za nową książkę, czy nowy odcinek ulubionego serialu ;)
    do tej pory polecić mogę Grę o Tron, Prawo Agaty, Kości, Terra Nova (to te wymienione) oraz wszystkie części CSI, Wzór (Numbers), True Blood (krew, sex i wampiry ;D), Plotkarę (Gossip Girl) i Szpilki na Giewoncie :)

    Kusi mnie strasznie Dr. Who oraz The Grimm, ale póki co nie mam czasu zabierać się za nowe seriale. Oglądałam też pierwsze 3 sezony Supernatural, ale jakoś 4 już mnie nie wciągnął i na tym poprzestałam :)

    • Recenzencki
      20 września 2013

      Mam tak samo! :D Czasami żałuję, że doba ma tylko 24 godziny. Dopisuję Twoje propozycję! :))))))

  4. Mała Wiedźma
    20 września 2013

    O, jeszcze Chuck. Grimm, Once Upon a Time, The Borgias, Downtown Abbey? Jestem dzieckiem seriali…:)

  5. Mała Wiedźma
    20 września 2013

    A gdzie Doctor Who? Ripper Street? Sherlock?:p

    • Recenzencki
      20 września 2013

      Nie oglądałam! :D Więc jak mogę wpisać coś, czego nie widziałam… ;) Ale dopisuję wedle życzenia! :D

  6. naPIĘKNEJ
    20 września 2013

    Z Twojej listy oglądam/oglądałam Grę o tron, Rodzinkę.pl (mój polski faworyt;)) oraz Chirurgów. O pozostałych (w większości) słyszałam, ale jakoś mnie nie wciągnęły… Obecnie w sumie nie oglądam innych seriali – czekam na kontynuacje Gry… i Chirurgów:)

    • Recenzencki
      20 września 2013

      Z „Grą o tron” długo się wzbraniałam… a potem jak zaczęłam oglądać. No to to mój faworyt, na którego czekam.

      „Chirurgów” oglądałam jeszcze jak miałam telewizor i chodziłam do szkoły. Potem się zgubiłam… i zaczęłam ostatnio oglądać od początku. Nawet nie wiem, kiedy te wszystkie sezony mi strzeliły. :D

      A Rodzinka.pl – na poprawę humoru w sam raz :D

Skomentuj

Information

This entry was posted on 20 września 2013 by in Notatki.