blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Przegląd filmów

DSCF0214fot. materiały promocyjne

Skoro ostatnio taką burzę wywołałam przeglądem seriali, to postanowiłam zrobić przegląd filmów, które podbiły moje serce. Będzie to zestawienie, zdecydowanie, subiektywne. Ale i Was, drodzy Czytelnicy, zachęcam do wrzucania swoich propozycji. Oczywiście nie muszą to byś nowe produkcje. Nie wszyscy przecież lubią chodzić do kina.

Niestety do wielu produkcji nie napisałam recenzji, za co przepraszam… Może kiedyś to uzupełnię. Chociaż w obecnym tempie życie – mogę słowa nie dotrzymać.

W każdym razie 10 filmów, które polecam w ciemno, są:

1. Wielki Mike. The Blind Side (2009)
2.  Wszyscy mają się dobrze. Everybody’s Fine (2009)
3. Służące. The Help (2011)
4. Najlepszy. The Greatest (2009)
5. Wyspa tajemnic. Shutter Island (2010)
6. Księżna. The Duchess (2008)
7. Wyspa strachu. A Perfect Getaway (2009)
8. Królowa. The Queen (2006)
9. Dziewczyna z perłą. Girl With a Pearl Earring (2003)
10. Uśmiech Mony Lizy. Mona Lisa Smile (2003)

zegarfot. materiały promocyjne

Kolejne, też bardzo dobre ekranizacje, polecane na weekend lub po ciężkim poniedziałku:

11. Bezpieczna przystań. Safe Haven (2013)
12. Panaceum. Side Effects (2013)
13. Jack Reacher: Jednym strzałem (2012)
14. Tylko Ciebie chcę. Tengo ganas de Ti  (2012)
15. Iluzja. Now You See Me (2013)
16. Dobre uczynki. Good Deeds (2012)
17. Pocałuj mnie. Kyss Mig (2011)
18. Szkoła bez nazwy. Beyond the Blackboard (2011)
19. Like Crazy (2011)
20. Ludzie jak my. People Like Us (2012)
21. The Edge of the Garden (2011)
22. October Baby (2011)
23. Dwoje do poprawki. Hope Springs (2012)
24. Trzy metry nad niebem. Tres metros sobre el cielo (2010)
25. Pokój, miłość i nieporozumienia. Peace, Love, & Misunderstanding (2011)
26. W.E. (2011)
27. Prawnik z Lincolna. The Lincoln Lawyer (2011)

99fot. materiały promocyjne

Propozycje Czytelników/Filmofilów:
To miejsce, tak jak wcześniej, zostawiam Wam, moi drodzy!

28. Kwartet. Quartet (2012)
29. Apartament. Wicker Parka (2004)
30. Radio na fali. The Boat That Rocked (2009)
31. PS Kocham Cię. PS I love You (2007)
32. 50 pierwszych randek. 50 First Dates (2004)
33. Pitch Perfect (2012)
34. Spadaj. Stick It (2006)
35. Żona na niby. Just Go With It  (2011)
36. Jeden dzień. One day (2011)
37. Święci z Bostonu. The Boondock Saints (1999)

O dobrych komediach można przeczytać również na blogu Dziecinna rewolucja – TUTAJ.blogerka

4 comments on “Przegląd filmów

  1. soulmate
    23 września 2013

    Jeżeli chodzi o komedie, to ostatnio rządzi u mnie „Żona na niby”, „Spadaj” i „Pitch Perfect” :) Poza tym mniej niż połowę polecanych przez Ciebie oglądałam i zdecydowanie zgadzam się z wyróżnieniami. Dodałabym też „Jeden dzień”, „Świętych z Bostonu”… Dużo tych filmów, nie będę się rozpisywać ^^

    • Recenzencki
      23 września 2013

      „Żona na niby” – racja! Zgadzam się :)
      I już się cieszę, że zrobiłam ten wpis, bo dzięki Wam mam okazję zrobić rozeznanie, czego dobrego jeszcze nie widziałam.

      Cieszę się, że zgadzasz się z wyróżnieniami. Tzn., że jakiś gust mam. :)
      Pozdrawiam ciepło i herbatkowo :) a propozycje zaraz dopiszę.

  2. naPIĘKNEJ
    23 września 2013

    Sporo tych tytułów – o większości słyszałam, choć niekoniecznie widziałam… Z Twojej listy na pewno mogę polecić Służące. Wielki Mike, to film, który ja z kolei muszę obejrzeć. Na mojej liście polecanek pojawiłyby się m.in. Kwartet, Apartament, Radio na fali, PS.Kocham Cię czy 40 pierwszych randek – propozycje raczej łatwe w odbiorze – choć tych ulubionych mam znacznie więcej:)

    • Recenzencki
      23 września 2013

      To niestety tylko część. I to mniejsza… Zawsze jak jadę do chłopaka, i chcielibyśmy obejrzeć jakiś film razem – to kończy się na tym, że wszystko już widziałam. :D

      Dopisuję. Kwartetu i Apartamentu nie widziałam, więc skuszę się w przyszłości. :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 23 września 2013 by in Notatki.