blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

A dla Ciebie? Jaka książka jest najważniejsza?

Są książki, które będą w nas żyć wiecznie. Nie dlatego, że to książka naszego ulubionego autora. Ani nie dlatego, że treść w powieści kładzie nas na łopatki. Tylko dlatego… że osoba, która ofiarowała nam tę książkę – zostawiła w niej ślad siebie.
Mam kilka takich książek w domu, które mają jakąś dedykację. Lub podpisy. Lub mądrą myśl, którą kieruję się przez życie. Jednak najważniejszą książką, jest książka od Ł.

3ka

 

1ka

 

2ka

 

Przy okazji: własnie dzięki tej książce „Obiecaj mi” – rozpoczęłam swoją przygodę z Richardem Paulem Evansem. I ten romans wciąż we mnie trwa… blogerka

2 comments on “A dla Ciebie? Jaka książka jest najważniejsza?

  1. Dzosefinn
    8 października 2013

    Ja również przygodę z Evansem zaczęłam od Obiecaj mi. :) (tak na marginesie – cudowna). Jeśli miałabym wybrać jedną ważną dla mnie książkę z mojej biblioteczki, to byłby to „Intruz” S. Meyer, którą dostałam od przyjaciół (pierwsze urodziny na studiach). <3 :)

    • Recenzencki
      8 października 2013

      Na Intruza polowałam po filmie. :)
      A co do Evansa, zgadzam się, że cudowna. :)))

      Pozdrawiam!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 8 października 2013 by in Notatki.