blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Wiadomość z ostatniej chwili

Moi drodzy,

wiem, że czekacie z niecierpliwością na wyniki konkursu. Niestety wypadł mi w weekend wyjazd i nie będę w stanie w niedzielę wieczorem ogłosić zwycięzców. Niemniej obiecuję, że w poniedziałek w okolicach godziny 18:00 – na blogu w formie notatki – pojawią się wyniki. Dodam również, że będą dwie nagrody niespodzianki. Więc w sumie będziemy mieć trzech zwycięzców. Mam nadzieję, że wytrzymacie ten jeden dzień dłużej.

Za kłopoty przepraszam. I przesyłam najserdeczniejsze uściski, 
blogerka

4 comments on “Wiadomość z ostatniej chwili

  1. Recenzencki
    14 października 2013

    Wróciłam… dadadadadadadaram… Teraz tylko się ogarnę i zabiorę się za notkę wynikową. ;)

  2. miqaisonfire
    14 października 2013

    Czekamy!

  3. Dzosefinn
    11 października 2013

    Ja nie wytrzymam? Ja? ;D Wytrzymam ;). Miłego wyjazdu! :)

  4. naPIĘKNEJ
    11 października 2013

    Wychodzi na to, że nie mamy wyjścia – wytrzymamy;))

Skomentuj

Information

This entry was posted on 11 października 2013 by in Notatki.