blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Hoł, hoł, hoł, czyli wyniki konkursu

152998_mikolaj_renifer_sanie

Istnieje plotka, że Mikołaj napędza swoje sanie prądem z wioski, w której mieszka Recenzencki. A że Recenzencki przeczytał ogłoszenie, że z okazji Mikołajek prąd zostanie wyłączony na kilka godzin… I ta plotka wcale plotką może nie być… To tuż po północy pędzę ogłosić wyniki… Póki wtyczki w kontakcie!

Maszyna losująca się napełnia:

A1

I tamtaratam, taratam, taratatatam… Mamy zwycięzcę!

zwtc

Gratulację dla Małej Wiedźmy! Oby w przyszłym roku w Halloween również zrezygnowała ze straszenia małych dzieci! W pośpiechu ślę do Ciebie maila i czekam na adres!

Wszystkim pragnę serdecznie podziękować za tak liczny udział w konkursie. Od stycznia, mam nadzieję, że uda mi się zorganizować konkurs regularny, w którym będziecie mogli wygrać równie atrakcyjne nagrody. Ale co przyniesie nowy rok? Nie wiem… Mam nadzieję, że Wam przyniesie dużo szczęścia i rodzinnego ciepła. A teraz możecie bezkarnie pochwalić się, co dostaliście od Mikołaja, bo aż zżera mnie ciekawość!

Moc wymarzonych prezentów niech będzie z Wami!

blogerka

7 comments on “Hoł, hoł, hoł, czyli wyniki konkursu

  1. Nutinka
    6 grudnia 2013

    Gratulacje!
    A ja nic nie dostałam, dlatego sama sobie sprawiłam prezent i pobrałam na fincie Gołębiarki. Przybędą w przyszłym tygodniu. :)

  2. zajeckicajec
    6 grudnia 2013

    Gratulacje, bo co może być lepszego niż książka 6 grudnia? ;)

  3. klaudiaskiedrzynska
    6 grudnia 2013

    Gratulacje ;)

  4. Domisia
    6 grudnia 2013

    Gratuluję

  5. Mała Wiedźma
    6 grudnia 2013

    O hahahahah! Wieczny pechowiec wreszcie coś wygrał!:D
    Dziękuję, adres ślę:)

  6. Monika
    6 grudnia 2013

    Gratuluję :)

  7. kwiatusia
    6 grudnia 2013

    Gratulacje :)

Skomentuj

Information

This entry was posted on 6 grudnia 2013 by in Wyniki konkursów and tagged , , , , .