blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Podsumowanie 2013 roku

graf

Blogować zaczęłam od 17 lipca 2013 r. W ciągu tego czasu zrecenzowałam 33 książki, 20 filmów oraz 2 seriale. Zorganizowałam 4 konkursy. Nawiązałam współpracę recenzencką z panią Kasią Bulicz-Kasprzak (Wydawnictwo Nasza Księgarnia oraz Wydawnictwo Czarno na Białym) oraz panią Magdą Witkiewicz (Wydawnictwo Filia oraz Wydawnictwo Nasza Księgarnia). Jestem też wiecznie nieobecnym recenzentem u Heleny Chaos. Dorywczo recenzuję na interia360.pl, nakapanie.pl oraz ekulturalni.pl. Jestem też bardzo dumna, ze współpracy z Wydawnictwem Kwiaty Orientu, który otworzył mi oczy na inny typ literatury.

W tym roku wygrałam:

– dwa wejścia do lodomanii,
– dwa bilety na Agenci 2 guns
– dwa bilety do Multikina na wydarzenie muzyczne ważne do końca roku 2013,
– plecak z ekranizacji książki „Gra Endera” oraz audibook,
– audiobook „Żółte ptaki”,
– kubek termiczny oraz dla eŁ. pamięć ram w kształcie karty kredytowej,
– paczkę słodyczy od Wedla,
– torbę od Kobiety to czytają,
– niespodziankę od Imperium Kobiet,
– kubki  z Muminkami,
– film dla dzieci „Król Maciuś”,
– film „Sęp”,
40 nagród książkowych, m.in.: „Kobieta, która spadła z nieba”, „World War Z”, „Szczęściara”, „Umysł w ogniu”, „Fetysz”, „Chustka”, „Dziecięca arka”…
–  koszulkę i opaskę na oczy z książki „Doktor Sen”.

Oprócz tego zdobyłam 13 egzemplarzy recenzenckich, m.in.: „Pensjonat marzeń” dostępny w lutym w 2014 r., „Zamek z piasku”, „Meandry miłości”, „Nasze szczęśliwe czasy”, „Pokolenia”…

O książkach, które kupiłam lub dostałam w prezencie – nie wspomnę. Ale też jest ich około 30.

Największym książkowym zaskoczeniem było dla mnie odkrycie, że jednak Polki potrafią dobrze i wciągająco pisać. Dlatego z całego serca polecam Wam książki Magdaleny Witkiewicz i Kasi Bulicz-Kasprzak.

Natomiast jeśli miałabym powiedzieć o najlepszej książce, którą czytałam w tym roku, to jest to bez dwóch zdań:
„Zamek z piasku”, autorstwa Magdaleny Witkiewicz – recenzja dostępna TUTAJ.

Jestem też mile zaskoczona książką „World War Z” Max’a Brooks, która przecież w ogóle nie leży w moich gustach czytelniczych, a została przeze mnie wprost wciągnięta.

Filmowym zaskoczeniem był natomiast film „Służące”, który koniecznie trzeba obejrzeć.
O książkowych i filmowych dnach nie będę pisać. Natomiast sobie i Wam życzę, by w przyszłym roku było ich jak najmniej.

Pragnę również wszystkim serdecznie podziękować, że wciąż chce im się zaglądać do mnie na blog’a oraz czasem skrobną coś tutaj lub na fanpage’u. Liczę, że nasze grono będzie się stopniowo powiększać, a miłość do literatury i kina nie będzie nigdy blednąć.

Przy okazji życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie obfity w same książkowe nowości!

blogerka

25 comments on “Podsumowanie 2013 roku

  1. Chudy
    29 stycznia 2014

    Bardzo dobre podsumowanie! Zazdroszczę wygranych!!!

  2. miqaisonfire
    3 stycznia 2014

    Tak jak już pisałam na fejsie, świetny stos i oczekuję recenzji Ghostwritera :)

    • Recenzencki
      3 stycznia 2014

      Zdjęcie do podsumowania miało być inne… Ale z racji tego, że jeszcze nie wróciłam do swoich czterech kątów… to ratuję się zdjęciem z fejsbuka. :D Bo eŁ. i jego pozycje książkowe mogę zliczyć na palcach jednej ręki…

  3. Monika
    2 stycznia 2014

    Wspaniałe osiągnięcia !:) Życzę Ci, aby 2014 był równie udany :)

  4. Sylwuch
    1 stycznia 2014

    Uwielbiam Muminki – marzy mi się taki kubek! Gratuluję osiągniętych wyników. Oby w tym roku były jeszcze lepsze! :)

    Jeśli masz ochotę podjąć się nowego wyzwania czytelniczego, to zapraszam Cię do mojego „Grunt to okładka”. :)
    http://sylwuch.blogspot.com/2014/01/pierwszy-miesiac-z-wyzwaniem-grunt-to.html

    • Recenzencki
      2 stycznia 2014

      Nie wiem, czy można osiągnąć lepsze wyniki :) Natomiast mam nadzieję, że będą one równie dobre.

      Poczytam na czym wyzwanie polega i zobaczę, co w trawie piszczy! Dzięki za linka! :)

  5. Sylwia Morawska
    1 stycznia 2014

    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! „Służące” oglądałam parę miesięcy temu i nadal jestem pod wrażeniem.

    • Recenzencki
      1 stycznia 2014

      Dziękuję. A film, faktycznie, na długo pozostaje w pamięci. :)

  6. Szufladopółka
    1 stycznia 2014

    Wow! Jestem pod wrażeniem wygranych. Chyba zacznę się udzielać w konkursach :) A tak serio, to wybacz kolokwializm – odwalasz kawał dobrej roboty. Gratuluję wytrwałości i zorganizowania. A poza tym Twój blog wygląda genialnie! Oby ten rok był jeszcze lepszy i spełnił Twoje marzenia.

    • Recenzencki
      1 stycznia 2014

      Też jestem pod wrażeniem. Jak to z eŁ. liczyliśmy to w ciągu 5 miesięcy kwota wygranych książek i gadżetów wyniosła sumę około 1500 zł. Więc… wow. Nie spodziewałam się tego.

      Cieszę się, że to co robię, jest doceniane. I dziękuję za tak miłe słowa :)

  7. asymaka
    1 stycznia 2014

    piękne było to Twoje blogowanie, choć króciutkie :)
    pozdrawiam serdecznie i życzę, by 2014 był równie udany :)

  8. Agnieszka
    31 grudnia 2013

    Gratuluję osiągnięć i oby motywacji starczyło na jak najdłuższy czas :)
    Oby 2014 był co najmniej tak dobry i obfity jak kończący się właśnie 2013 :)
    Pozdrawiam :)

    • Recenzencki
      31 grudnia 2013

      Dziękuję ślicznie! :)

      Mam taką nadzieję… chociaż, wiadomo, bywa różnie, kiedy człowiek chce pogodzić hobby i pracę, i inne obowiązki :)

  9. Księgarka
    31 grudnia 2013

    Gratuluję wygranych! Ciekawe podsumowanie:)
    Przesyłam najserdeczniejsze życzenia z okazji zbliżającego się Nowego Roku!

    • Recenzencki
      31 grudnia 2013

      Przyznaję szczerze, że podsumowania nie są moją dobrą stroną, ale to jest taki skrót skrótów, co było u mnie najważniejsze.

      Dziękuję i również raz jeszcze życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

  10. Bombeletta
    31 grudnia 2013

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Olga
    WielkiBuk.com

    P.S. Cudny muminkowy kubek <3

  11. naPIĘKNEJ
    31 grudnia 2013

    No i pięknie! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku;)

  12. daftcount
    31 grudnia 2013

    Gratuluję i życzę wytrwałości w nowym roku.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 31 grudnia 2013 by in Statystyki.