blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

[III] część Dzienników pisanych w drodze

Kochani,
ilekroć sprawdzam, czego szukacie na moim blogu… Trafiam na powtarzającą się frazę:

„3 część dzienników pisanych w drodze”

O co chodzi? Oczywiście, że o mojego ulubionego autora. Richard Paul Evans jest typem pisarza, od którego trudno jest się oderwać. I mimo, że ostatnie książki nie wyszły mu najlepiej (odnośniki poniżej):

Evans_Zimowesny_500pcx     zegar

To jednak z niemałymi wypiekami na twarzy czekam aż wyjdzie kolejna część z serii „Dzienniki pisane w drodze”. Z bohaterem tej serii zżyłam się jak siostra. Wciąż zastanawiam się, jak potoczą się losy Alana Christoffersena. Z recenzji, które znalazłam na zagranicznych blogach… zdania są podzielone. Nie wszystkim spodobała się 3 część dzienników pisanych w drodze. Zarzucali autorowi niewiarygodność. Możemy zauważyć, że ostatnio Richard Paul Evans miesza rzeczywistość z fantazją. Oczekuje, że uwierzymy w cuda. Zarówno „Zimowe sny”, jak i „Zegarek z różowego złota” w niektórych momentach wydają się być „przegadane”. Sama wiem po sobie, że wolę czytać książkę, która swoją historią nie wybiega poza moje wyobrażenia. Co innego, gdyby Richard Paul Evans całą powieść napisał w gatunku fantastyki. Boję się kolejnej jego powieści. Ale mimo to styl, w którym urzekł mnie autor niegdyś – pozostaje ten sam.

W każdym razie zapytałam Wydawnictwo ZNAK, kiedy możemy oczekiwać 3 części Dzienników pisanych w drodze i mam odpowiedź, którą się z Wami dziś podzielę!

znak

Na 3 część Dzienników pisanych w drodze przyjdzie nam czekać do czerwca tego roku. Przed nami dłużące się pół roku… Oby 3 część była tego warta!

Tymczasem Ci, którzy nie znają poprzednich części Dzienników pisanych w drodze, zapraszam do zapoznania się z moją 2 w 1 recenzja:

15     15a

Pozostałych zachęcam do zapoznania się z takimi tytułami jak:
– Obiecaj mi,
– Bliżej słońca,
– Szukając Noel,
– Stokrotki w śniegu,
Papierowe marzenia,
– Kolory tamtego lata,
Zegarek z różowego złota,
Zimowe sny

Liczę, że udało mi się Wam pomóc!
Pozdrawiam i życzę czytelniczych wzruszeń!

blogerka

13 comments on “[III] część Dzienników pisanych w drodze

  1. miqaisonfire
    24 lipca 2014

    Kurde aż mi głupio ;/ ja na razie czytałam tylko jedną jego książkę i to powieść dla młodzieży, a dwie inne w domu na półce stoją.

  2. Sabina
    5 czerwca 2014

    z angielskojęzycznej wikipedii wynika, że przed nami jeszcze 2 części „Dzienników” :)

    The Walk
    The Walk (2009)
    Miles to Go (2011)
    The Road To Grace (2012)
    A Step of Faith (2013)
    Walking on Water (2014)

  3. Monika
    7 Maj 2014

    Kręte ścieżki już są dostępne na znak.com.pl. Ja już przeczytałam i teraz szukam informacji o 4 części

    • Recenzencki
      7 Maj 2014

      Jak znajdziesz jakąś informację – to daj znać :)
      3 część czytałam przed premierą.

      Recenzja jest tutaj:
      https://recenzencki.wordpress.com/2014/04/16/krete-sciezki-richard-paul-evans/

    • joanna87
      12 października 2015

      Hej :) podzielę się z Wami informacją odnośnie 4części dzienników pisanych w drodze:

      „Szanowna Pani,

      kolejna część „Dzienników pisanych w drodze” zostanie wydana na wiosnę 2016 roku (kwiecień/maj).

      Z pozdrowieniami,

      Bogna Rosińska

      Redaktor, Znak Literanova”

      • Recenzencki
        14 października 2015

        Pani Joasiu – cuuuudnie. Nie mogę się doczekać!

      • MR32
        11 grudnia 2015

        genialnie …. czekam z niecierpliwoscią

      • Recenzencki
        11 grudnia 2015

        Mój prezent gwiazdkowy to 3 x Evans. ;)

      • Joanna87
        29 lutego 2016

        Witam,
        Według zapowiedzi na znak.com – 4część „Dzienników Pisanych w drodze” ukarze się w sprzedaży 18.04.2016r – tytuł „Miejsce dla dwojga”

        Pozdrawiam :)

      • Recenzencki
        2 marca 2016

        Ahhh!!! Koniecznie muszę przeczytać!

  4. Asia
    2 kwietnia 2014

    wygląda na to, że 3 część Dzienników wyjdzie w kwietniu 2014

    http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,4603,Krete-sciezki#comments

  5. Diana Górska
    16 stycznia 2014

    Bliżej słońca,Szukając Noel,Stokrotki w śniegu, Dotknac nieba- czytalam. Kocham tego autora. Jego powiesci sa megiczne…:) Obiecaj mi czeka na mojej polce. A do kontynuacji dziennikow pisanych w drodze tez musze wrocic, i to jak najszybciej.

    • Recenzencki
      16 stycznia 2014

      Ja zaczęłam czytać jego książki od „Obiecaj mi”… Aż Ci zazdroszczę, że to jeszcze przed Tobą. :))

      Pozdrawiam!

Skomentuj

Information

This entry was posted on 16 stycznia 2014 by in Notatki and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , .
