blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Konkurs z Magdaleną Witkiewicz

Recenzencki ogłasza konkurs, w którym do wygrania jest seria 3 książek Magdaleny Witkiewicz: „Milaczek”, „Panny roztropne” oraz „Szczęście pachnące wanilią”. Posiadam jeden, nowy pakiet tych książek i mam zamiar się nim z Wami podzielić.

Regulamin konkursu:

1. Organizatorem jest właścicielka bloga Recenzencki.
2. W konkursie mogą brać udział osoby, które mieszkają na terenie Polski. Przepraszam wszystkich, którzy mieszkają poza granicami kraju!
3. Konkurs trwa od dziś do końca października 2014 r. (włącznie)
4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Czym jest miłość?
– oraz pozostawić e-mail.

5. Będzie mi miło jeśli uczestnik konkursu:

– polubi mój profil na fb:
https://www.facebook.com/Recenzencki  fb
oraz profil Magdaleny Witkiewicz: https://www.facebook.com/witkiewicz
która będzie jednym z Jurorów w konkursie.

A także udostępni informacje o konkursie swoim znajomym.
– a także umieści na swoim blogu baner konkursowy, który wedle potrzeb można zmniejszać, zwiększać i whatever:

Bez nazwy

Kilka słów o eBuce2014:

Oprócz tego przypominam, że do 15 października 2014r. można oddać głos na mój blog, wysyłając e-mail na adres: ebuka@duzeka.pl w tytule maila podając tytuł mojego bloga: „RECENZENCKI”.
Za wszystkie głosy: Dziękuję.

44 comments on “Konkurs z Magdaleną Witkiewicz

  1. martucha180
    20 listopada 2014

    A wyniki kiedy????

  2. Doomisia♥
    31 października 2014

    zgłaszam się :)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Lubię FB jako: Czytelnia Dominiki

    Czym jest miłość? Na samym początku to oddanie koleżance/koledze ostatniego ulubionego cukierka. Później to zapisywanie na tyłach zeszytu jej/jego imienia z serduszkami naokoło. Idąc dalej- miłość zawiera się w nieśmiałym zaproszeniu na dyskotekę czy do kina. Nieudolne złapanie za rękę.Później jest to randka. Prawdziwa. Pocałunek, przytulenie ukochanej osoby, wspólne oglądanie filmu czy meczu. Miłość to głośne kłótnie, po których nie zawsze następuje happy end. To walka o ostatnie ulubione ciasteczko, czy pierwszeństwo do skorzystania z łazienki. Miłość łącząca dwójkę ludzi to również dzieci. Wspólne patrzenie na ich rozwój, czynny udział w wychowaniu. Wszystkie brudne skarpetki, źle uprasowane koszulki czy wszędobylskie książki.
    Miłość to siedzenie obok siebie na ganku i wspominanie swojego życia. Być może wraz z splecionymi dłońmi w zestawie.

  3. Kurczak5000
    31 października 2014

    Miłość to my. Ja i Ty.

    kurczak5000@gmail.com

  4. martucha180
    30 października 2014

    Dla mnie miłość to choroba zakaźna – nigdy nie wiadomo, kiedy chwyci człowieka. Ale każdy musi ją przejść. I przy okazji zarazić innych.

    martucha180@tlen.pl
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

  5. Łukasz Pacześniak
    30 października 2014

    Miłość to coś mocniejszego niż klej, gwoździe i spawy to uczucie które wiąże na zawsze na dobre i na złe :)

  6. batonzo
    30 października 2014
  7. batonzo
    30 października 2014

    Moja miłość.
    Miłość to motyle, euforia i stąpanie po atomach tlenu, nawet gdy mamy pod nogami chodnik. Miłość to miękki kamień serca i słoneczny promień oświetlający nam i tak jasną drogę. Miłość to zachłyśnięcie się szczęściem, zaślepienie i niekiedy krok w ogień ku samospaleniu. Miłość to upał w czasie mrozu i mrożący powiew szklanych igiełek w upalny dzień. Miłość to ochronny parawan stawiany nawet, gdy nie ma wiatru. Miłość to oddanie, współczucie, rzucanie się na cały świat z pięściami, żeby obronić słowo kocham. Miłość to ciężka praca na całe życie, za którą nie raz nie otrzymujesz nawet zapłaty. Miłość to niekiedy nienawiść. To jest moja definicja miłości, a każde zdanie jest historią mojego życia i pewnie życia wielu innych. To plagiat mojego życia.

  8. Dariusz Riebandt
    30 października 2014

    Witam. Miłość to małe elementy które przez całe zycie łączą się ze sobą i tworzą naszą własną układankę zwaną Życie. Moja miłość tworzyła się od najmłodszych lat- Gdy miałem 10 lat przeprowadzili się do nas nowi sąsiedzi i tak poznałem swoją rówieśniczkę Gosię. Nasze rodziny bardzo się przyjaźniły i często się odwiedzaliśmy. Pamiętam że raz oglądali kabaret Olgi Lipnickiej, a my się bawiliśmy w pokoju. Potem poszliśmy na dwór i tam skradłem pierwszego buziaka Gosi i powiedziałem że się z nią ożenię, a dziecko nasze będzie się nazywać Olga. Nie widzieliśmy się 17 lat. Gdy przypadkiem na siebie wpadliśmy to już zaczęliśmy się spotykać i ze śmiechem wspominaliśmy nasze dzieciństwo. Po 2 latach byłem już mężem Małgorzaty i lada dzień miałem zostać ojcem Paulinki. W trakcie porodu Gosia spojrzała na mnie i powiedziała słowo OBIETNICA. W tym momencie Położna kazała mi przeciąć pępowinę Paulinie. Spojrzałem na żonę i równocześnie powiedzieliśmy OLGA. Moja układanka miłości ma już dużo elementów, ale jeszcze dużo brakuję do uzyskania całości. Pozdrawiam Dariusz Riebandt yarpen.333@wp.pl

  9. Mała Gośka
    28 października 2014

    Chciałabym umieć opowiadać o miłości w sposób klarowny. Mieć na uwadze każde spojrzenie, które minęłam obojętnie. Żyć w jej kolorze. Kochać. Kąpać się w jej cieniu. Dotykać tych wszystkich nierówności, którymi nas karmi. Być szczęśliwą.
    Ale miłość jest różna.

    Jest pustką, kiedy kocha się w pojedynkę. Jest zadrą, gdy zostajemy odrzuceni. Jest znamienię, kiedy ktoś tak po prostu od nas odchodzi. Jest też bólem, gdy ktoś zostaje nam odebrany.

    Najpiękniejsza jest miłość dziecka. Kiedy ten mały szkrab, jeszcze nieświadomy tego, co go w życiu czeka, bawi się ze swoim rodzicem na łóżku i jest tak po prostu szczęśliwy. Kiedy ten rodzic dba o to, by czytać swoim pociechom bajkę na dobranoc. Kiedy jest się w najważniejszych momentach życia swoich dzieci: pierwsze słowo, pierwszy ząb, (…)zaręczyny, ślub, własne dzieci.

    Najpotężniejsza miłość trafia się raz. Jest spontaniczna. Pełna pożądania. Ma kolor ciemnego burgundu. Przy niej traci się głowę. Tylko czy można latami żyć w odurzeniu?

    Miłość jest tęczą. Na każdym niebie ma swoich właścicieli, którzy dostosowują ją do własnych potrzeb.

    Dla mnie miłość jest równoznaczna z „Zostań”. Bo przecież tak naprawdę szukamy kogoś, z kim chcielibyśmy nie tylko czuć chemię, ale i fizykę, i geografię, i przemierzać przestworza. Chcielibyśmy się „miłościć”, czyli być w związku z sobą, w zdrowiu i chorobie, w życiu i śmierci, na dobre i na złe…

    Bo miłość to nie tylko branie garściami jak leci. To też danie siebie całego – świadomy wybór, że to ON. Że to ONA. I że dla niego wszystko i zawsze. I nie za chwilę, bo się nie ma czasu lub jest się zmęczonym. Bo za chwilę może nas nie być, wiecie? Kochajmy się, bo to pięknie mieć kogoś i darzyć się tym tęczowym uczuciem.

    e-mail: malgocha871@gmail.com

    • Recenzencki
      30 listopada 2014

      Witam, ponieważ jestem w ciągłym biegu i niezmiernie trudno złapać mi chwilę, by wyskrobać post ogłaszający wyniki konkursu:
      – w wyniku głosowania, a późniejszego losowania to Ty zostałaś wybrana jako Zwycięzca. GRATULUJĘ!!!!
      Proszę na maila o adres do wysyłki.

  10. robert9987
    27 października 2014

    Przede wszystkim to ludzie są tak stworzeni, że każdy myśli o miłości inaczej. Dla jednych miłość jest pocałunkiem, a nawet seksem, a dla innych to spędzanie z kimś czasu przy drobnych codziennych czynnościach, wspieranie się w trudnych momentach i cieszenie się z sukcesów partnera i odwrotnie. Dla mnie miłość to, wtedy kiedy podrywają mnie piękne kobiety, a ja nic sobie z tego nie robię, ponieważ wiem że niedługo zobaczę się z tą jedną jedyną.

  11. Karolina Ubych
    24 października 2014

    M – małe gesty, sprawiające, że każdy dzień jest dobry,
    I – intensywne emocje towarzyszące kłótni, a także pogodzeniu,
    Ł – łańcuch wrażeń, rozrastający się z każdym kolejnym, wspólnym doświadczeniem,
    O – otwartość na innych rodząca się dzięki zaufaniu do drugiego człowieka,
    Ś – światło w oczach, które widoczne jest tylko u tych którzy kochają
    Ć – ćwiczenie cierpliwości, najlepsze w prawdziwej miłości…

    karolalis@op.pl

  12. robert664
    24 października 2014

    Szczerze to powiem wam, że z miłością to jest tak jak z tym całym życiem jesteśmy zadowoleni, kiedy wszystko zaczyna się układać, a mamy do siebie pretensje, kiedy pojawi się byle jaka przeszkoda. Przecież pwowinniśmy trwać ze sobą, wtedy kiedy jest dobrze i wtedy kiedy jest źle inaczej z żadnym partnerem nie ułożymy sobie życia.

  13. zingela
    20 października 2014

    Miłość często jest (po)mylona. Że się zakochał, że on to czuje, że jest zaślepiony, zapatrzony, świata poza nią nie widzi. Guzik prawda. Miłości się nie czuje, miłość jest, nawet kiedy nie bardzo jesteśmy tego świadomi. Gdyby miłość była uczuciem, nie można by jej było ślubować. Tymczasem rzędy panien w białych sukniach patrzą w oczy temu jedynemu i przyrzekają. Miłość to uprzejmość, miłość to brak zemsty, miłość to nadstawienie drugiego policzka, miłość to mądra krytyka, miłość to nie akceptacja (a już na pewno nie słowa: „nigdy się nie zmieniaj”), miłość to nie tolerancja, ale opiekuńczość, troska, ryzyko spóźnienia do pracy albo na super ważny wykład tylko dlatego, że On wyszedł z domu bez czapki, a ranki są już bardzo zimne. Miłość to pragnienie dobra, to marzenie o nieustannym i nieograniczonym rozwoju drugiej osoby. Miłość to uśmiech. Miłość to siła. Miłość to męczeństwo, miłość to życie.

  14. Iwona
    20 października 2014

    MIłość to drobiazgi dnia codziennego: podany do łózka kubek gorącej herbaty, masaż, gdy bolą zestresowane mięśnie, sms „kupiłem ci coś dobrego”, koc, gdy usypiam nad książką i podarowany na 25 rocznicę ślubu „zaległy” pierścionek zaręczynowy (bylismy młodzi i biedni). Więc miłość nie musi być wystawnym weselem, drogimi prezentami czy kawiatami dawanymi rutynowo. Miłośc to umiejętność wspólnego starzenia się i ciągłego sprawiania sobie drobnych przyjemności:)

  15. Izka
    19 października 2014

    Miłość to towarzyszka moich dni, zawsze jest przy mnie, nigdy nie opuszcza, zawsze mogę na nią liczyć. Daje mi siłę i napęd do działania. Jeszcze do niedawna byłam bardzo samotna i kompletnie nie wiedziałam, co to znaczy kochać i być kochanym, a słowo miłość było mi zupełnie obce Ale pojawił się Ten-Jedyny, a wraz z Nim moje Maleństwo :) „Zanim zostałaś poczęta- pragnęłam Cię, zanim się urodziłaś- kochałam Cię, nim minęła pierwsza minuta Twojego życia…- byłam gotowa za Ciebie umrzeć…”- dałam życie mojemu dziecku i jestem gotowa nawet za nie oddać własne i właśnie to macierzyństwo i cud narodzin wyrwało mnie z mojej samotności i pokazało mi, czym jest miłość i uczę się jej po dziś dzień! Istotna jest również bezwarunkowa miłość bez ciągłego poprawiania, ustawiania i ingerowania; miłość czysta i niczym niepodyktowana. Miłość to najpiękniejsze słowo świata, a u mnie występuje pod postacią mojej córeczki i męża. Mama urodziła, wychowała, wychowuje, bezgranicznie kocha. Narodziny maleństwa już same w sobie są wyjątkowym, nadnaturalnym, niewiarygodnym wydarzeniem w życiu każdej kobiety; małe rączki, małe nóżki, mała główka i cieszymy się z kolejnego aniołka- obywatela naszego globu, owocu miłości dwojga ludzi. Kobieta zostaje matką, od tego momentu priorytetem staje się troska o tą małą kruszynkę i co oczywiste, dziecko to chodzący cud, jedyny i niezastąpiony. Gdy trzymam w ramionach dziecko, tę drobną kruszynkę, tulę do siebie nieba odrobinkę! Matka bez pamięci zakochuje się w swoim nowo narodzonym dziecku, ulega osłabieniu myślenie racjonalne i wszelkie negatywne emocje, kontrolę zaś przejmują przyjemności, miłość zwycięża. Rodzic odkrywa, że da się nie spać w nocy i przeżyć tylko na kawie, bo dziecko jest tak absorbujące, że chwilami zapomina się o swoich potrzebach. Cud Narodzin to także narodziny miłości bezgranicznej, totalnej, ogarniającej wszystkie komórki ciała. Nie byłam do tego etapu przygotowana, a to dzięki miłości daje radę, ona mnie uskrzydla i napawa pozytywnym myśleniem <3

  16. Anna
    16 października 2014

    Miłość, miłość, miłość …. to przede wszystkim zaufanie i akceptacja. Ta definicja jest mi najbliższą formą miłości i właśnie w taki sposób ją definiuję. Rzecz jasna możemy się rozdrabniać, że jest to uczucie, radość …. możemy ją opisywać wielorakimi słowy, jednak tak jak napisałam w pierwszym zdaniu – dla mnie fundamentem miłości jest zaufanie i akceptacja.

  17. Elżbieta Świtulska
    15 października 2014

    Gdy rano tupot naszych dzieci
    Rozbrzmiewa, nim słońce zaświeci,
    Kiedy do łóżka nam wskakują,
    Kiedy nas budzą i całują,

    Więcej do szczęścia mi nie trzeba,
    Mam własny kawałeczek Nieba,
    Przesłodki kielich do wypicia,
    RODZINĘ – miłość mego życia!

  18. gonia89
    14 października 2014

    malgorzata.lukaszewska89@wp.pl

    Miłość
    proste słowo, trudna definicja. Pod tym pojęciem może kryć się dosłownie wszystko i to tylko od nas samych zależy jaką definicję miłości przyjmiemy. Dla mnie samej Miłość to bliskie mi osoby, to realizacja moich pasji (robię to z miłością), miłość to komplementy i dobre słowa, miłość to zwrócenie mi uwagi w celu mojej poprawy, aby stać się lepszym człowiekiem, miłość to mój dom, moje miasto, ulice, którymi chodzę każdego dnia. Miłość to śpiew ptaków i szum drzew za oknem, miłość to mój widok z okien mieszkania. Dla mnie MIŁOŚĆ to całe moje życie pełne jedynie ciepłych uczuć w stosunku do wszystkich i wszystkiego, co mnie otacza.

  19. Kratka
    14 października 2014

    Miłość jest wtedy, gdy zauważasz, jak pięknie twój ukochany wygląda zaspany,z potarganymi włosami, z trzydniowym zarostem, w poplamionej koszulce, z nieświeżym oddechem, z marnym poczuciem humoru, z lekką nadwagą, lub niedowagą. Myślisz jak pięknie wygląda pijąc kawę, ze zdenerwowaniem szukając kluczy, gdy kibicuje swojej ulubionej druzynie, gdy popisuje się przed kolegami, gdy czasem jest dla ciebie niemiły. Miłość jest wtedy gdy kogoś kochasz pomimo jego wad.

    karka0912@o2.pl

  20. JOLA
    9 października 2014

    Gdy zupa nigdy nie jest za słona,a ciasto czy deser nigdy zbyt słodkie.Gdy podany kawałek ziemniaka z solą ręką ukochanej osoby smakuje jak najdroższe trufle.Gdy mijaj lata a w oczach kochanej osoby widzisz wciąż ten sam blask i tysiące miłosnych ogników to na pewno jest miłość.Z takim uczuciem możesz spokojnie czekać do póżnej starości,a ona będzie smakowała tak samo.
    jolunia559@wp.pl

  21. maja842
    9 października 2014

    Wiersz, który popełniłam kilka lat temu…

    Miłość

    Miłość…
    Najpiękniejsze z uczuć.
    Egzamin z każdego dnia.
    Nawet, gdy smutek i cierpienie,
    Gdy kłamstwo i grzech,
    Wybaczy.
    Nawet, gdy płacz,
    A jedynie pustka wypełnia serce,
    To ona
    Pomoże zrozumieć,
    Dlaczego?
    Najpiękniej odpowie na pytania,
    Na które sam
    Nie znasz jeszcze odpowiedzi.
    Jest promykiem słońca
    I siłą, dzięki której
    Warto trwać.
    Jeżeli nawet przeklniesz ją,
    Odrzucisz –
    Z Twego serca
    Nie zniknie nigdy.
    Powróci niczym bumerang
    I zajrzy w oczy.
    Dowiesz się wtedy,
    Kim jesteś.
    Miłość to my.
    My to miłość…

    maja842@o2.pl
    info o konkursie udostępnione na fb: https://www.facebook.com/maja842

  22. lunap
    9 października 2014

    Miłość. Mocne słowo, silne uczucie.
    Miłość pojawia się, gdy poświęcamy całe swoje życie dla drugiej osoby. Pozwolę sobie na stwierdzenie,że są różne rodzaje miłości, w końcu można kochać swojego przyjaciela, partnera, rodziców, brata, siostrę, ale zdecydowanie najsilniejszą miłością obdarowujemy swoje dziecko. To właśnie dla niego nie śpimy całą noc,żeby upewnić się,że oddycha,wstajemy w nocy, by nie było głodne, dla niego staramy się być lepszą osobą, chcemy zmienić świat,żeby tylko nasze maleństwo było szczęśliwe. Cieszymy się, gdy zaczyna mówić, chodzić, wykonywać samodzielnie pierwsze czynności. Z biegiem czasu, gdy nasz maluch dorasta próbujemy mu dać wszystko i mimo,że nasz potomek często tego nie dostrzega, nasze uczucie nie zmniejsza się. Kochamy bezgranicznie. Cieszymy się wraz z nim jego szczęściem, płaczemy razem z nim, a nawet kochamy razem z nim. To jest właśnie najpiękniejsze uczucie – miłość do swojego dziecka, bo te uczucie NIGDY nie słabnie. Prawdziwa miłość.

    oliwiagawliczek@gmail.com

  23. Dominika Plotzke
    9 października 2014

    Miłość to nie tylko motyle w brzuchu, szybsze bicie serca… Miłość to niepokój, gdy ukochana osoba nie daje znaku życia, zbieranie brudnych skarpetek z różnych części mieszkania, wstawanie o świcie, żeby zrobić kanapki. Miłość to nie tylko wielkie wyjścia i publiczne obściskiwanie się. Miłość to te ciche chwile spędzone w domu we dwoje.

  24. ania
    9 października 2014

    Miłość hmmm…chciałam się rozpisywać,ale przyszło mi do głowy tylko jedno:

    Miłość to szczęście .

  25. angelika
    7 października 2014

    Miłość to coś cudownego piękne uczucie moja miłością jest mój mąż w tym roku w listopadzie mamy 10 rocznicę ślubu i tej miłości nie zamieniłabym na nic innego na świecie „miłość cierpliwa jest, miłość łaskawa jest, nie unosi się pycha, nie szuka poklasku uwielbiam ten cytat miłość jest piękna.

  26. gwozdz2
    6 października 2014

    A ja wstawię swoje grafomaństwa przed 10 lat
    Czym jest miłość?
    Spełnieniem ludzkich marzeń
    O bólu, tęsknocie, samotności
    Szczęście
    To chwilowy brak nieszczęść
    Więc pędzimy ku miłości
    Jak ćmy do świecy
    Na zatracenie
    W rozkoszy nieświadomości
    istnienia ciemności i żalu…

    wodny.filar@gmail.com

  27. Elfik Book
    5 października 2014

    Zgłaszam się! ;)
    Miłość to my. Nikt z nas nie może żyć bez miłości, nawet jakby chciał. Dlatego jest to nasze życie, w którym jest tysiące osób, jednak my zawsze i wszędzie zauważamy tylko tych kilka obdarzonych przez nas miłością. Jest to pragnienia dobra dla osób, które kochamy za wszelką ceną. I nasze życie nie jest to największa cena, jaką jesteśmy w stanie ponieść. Jest o wiele więcej rzeczy, które jesteśmy w stanie zrobić z miłości.

  28. Agusia
    5 października 2014

    Miłość to najpiękniejsze uczucie na świecie. Każdego dnia poprzez swoje czyny, gesty możemy ją komuś okazywać i walczyć o nią. Trzeba umieć ją odnależć tak jak bohaterka Szkoły żon, która po tylu latach nieudanego małżeństwa znalazła prawdziwą miłość w ramionach Andrzeja. Miłość to też umiejętność bezinteresownego poświęcenia się dla drugiej osoby. Czyńmy tak a na pewno będziemy szczęśliwi

  29. goha
    4 października 2014

    milosc jest cierpieniem do ktorego tak bardzo nas ciagnie, nie ma milosci bez szczerosci

  30. Justyna Grzesikowska-Szewczyk
    4 października 2014

    Czym jest miłość?? Odpowiem moim pierwszym ”wierszem” napisanym w wieku 13-14 lat ;)
    ”Miłość to piękne wspaniałe uczucie,
    pełne marzeń szczęścia radości,
    ale niekiedy smutku i żalu
    goryczy i niepewności”

    Z biegiem lat utwierdzam się w przekonaniu,że wszystkie zawarte w nim słowa nadal były,są i będą aktualne.
    Pozdrawiam ciepło.

  31. Paulina
    4 października 2014

    Dla mnie odpowiedzią na pytanie czym jest miłość od zawsze jest tekst piosenki Happysad.
    „Miłość to nie pluszowy miś ani kwiaty
    To też nie diabeł rogaty
    Ani miłość kiedy jedno płacze
    A drugie po nim skacze
    Bo miłość to żaden film w żadnym kinie
    Ani róże ani całusy małe duże
    Ale miłość kiedy jedno spada w dół
    Drugie ciągnie je ku górze…”
    I właśnie o to w miłości chodzi. Żeby być przy sobie na dobre i na złe, nie tylko przez całusy, kwiatki czekoladki, ale wtedy kiedy to jedno spada w dół, my powinniśmy mimo wszystko wspierać i ciągnąć ku górze.

    Serdecznie pozdrawiam!
    paula.malkowska@gmail.com

  32. maltok
    4 października 2014

    Miłość – to dwie małe rączki rzucające mi sie na szyję.
    Miłość – to buziak na dobranoc i dzień dobry.
    Miłość – to wspólnie spędzany czas, spacery reka w rękę.
    Miłość – to bycie ze sobą i patrzenie w tym samym kierunku, to spełnianie się jako człowiek i żona/mąż.
    Miłość – to dążenie do wspólnych celów, to motylki w brzuchu mimo pewnego stażu małżeńskiego, poczucie bezpieczeństwa,

    Miłość dla mnie do dwie litery ;) M – od imienia córci, i P – od imienia męża.

    Pozdrawiam

    maltok@interia.pl

  33. Daga
    4 października 2014

    Miłość to szczery uśmiech mojego syna i poczucie bezpieczeństwa, które daje mi mąż. To chęć oddania życia w obronie moich bliskich. Miłości to również bezinteresowna pomoc i odczuwanie radości w momentach szczęścia u bliskich. Miłość to oddanie, zaufanie i lojalność. Miłość to łzy szczęścia i łzy cierpienia, to wielogodzinne rozmowy i wspólne milczenie, a także nieprzespane noce, gdy telefon nie odpowiada. Miłość to chęć przejęcia bólu drugiej osoby, i odczytywanie jej nastroju poprzez jej gesty. To kawałek siebie oddany ukochanej osobie. Miłość to gotowanie ulubionych dań bliskiej osoby i pragnienie ciągłego jej uszczesliwiania. To najwspanialsza rzecz jaka może spotkać człowieka.
    dagadam19@o2.pl

  34. Jolanta Murawska
    4 października 2014

    jolantamurawska8@wp.pl
    Miłość niejedno ma imię ,życie bez miłości to jak akwarium bez wody .
    Miłość jest nie tylko potrzebą wewnętrzną ale także zdrowiem i ocaleniem .
    Miłość się nie dzieli ,ale się rozmnaża .
    Miłować i być miłowanym -to tak jakby się czuło słońce z jego obu stron .
    Kochaj ,nawet gdyby twoja miłośc była gorzka ,bowiem bardziej gorzka od gorzkiej miłości jest gorycz jej braku .
    Milośc jest jak medal ,ma równiez drugą strone –odpowiedzialność .

  35. Karolcia
    4 października 2014

    Czym jest miłość??

    Uczuciem…czy obowiązkiem…

    Trzymam Twą dłoń w mej dłoni…
    Patrzę na Ciebie, wdycham twój zapach…
    Pachniesz niebiańsko…

    Spaceruję z Tobą…śmieję się i płaczę…
    Tańczę o poranku na łące…
    Taniec motyli…

    Nieśmiały pocałunek skradziony ukradkiem…
    Delikatne muśnięcie Twej szyi…
    Wybucham jak wulkan…

    Żar bijący z mego serca…
    Który pali mą duszę…ogrzeję nim Ciebie…
    Nie gaś…Niech płonie…

    Miłość to uczucie jest obowiązkowe…
    Ty i Ja razem spleceni…
    Jak w warkocz…

    karolina_23-1985@02.pl

  36. agnieszka
    4 października 2014

    Czym jest milosc?dla kazdego oznacza co innego…czasem sa to motylki w brzuchu a czasem nerwy,ze ten osobnik milczy od dwoch godzin..milosc to radosc,szczescie i blogi spokoj na widok lub glos ukochanej osoby..czasem milosc to lzy,smutek,rozczarowanie..jednak milosc to takie uczucie,bez ktorego nie da sie zyc..milosc nadaje sens zyciu..sam fakt,ze sie kocha jest piekny.. milosc to zycie..

  37. Ewa Orzechowska
    4 października 2014

    Miłość to niedefiniowalne piękno. To moje 900 gram szczęścia, które noszę pod sercem. To jego wysokie czoło, uparty charakter, łańcuszek wad i zapach bezpieczeństwa. Miłość, to piękny ogród w którym rosną niezapominajki pamięci o bliskich osobach, róże intymnych chwil we dwoje, bluszcz oplatających ciepłem ramion, to koniczynki na szczęście. Miłość to bliskość, zaufanie i siła napędowa do zmagania się z tym, co czasami wydaje się nie do przeskoczenia. To ciepła dłoń matki, pierogi babci, dreszcz na plecach, kiedy On karmi wzrokiem, to słodkość małych czekoladek, miękki szal słów których potrzebujemy, to łzy bezradności, zmarszczki trosk na czole, niepokój kiedy wyjeżdża w delegację. Miłość to poświęcanie się dla bliskich, wyrzeczenia i nieprzespane noce. Ból zęba, jego choroba i kolejne lata razem przy kominku. Zaufanie, szczerość, rozmowy bez końca , kłótnie i długie szukanie kompromisów. Przeczytane razem książki i niezliczona ilość wypitych kaw. Poranki i noce, wschody i zachody słońca. Poniedziałki i niedziele. Cztery pory roku. MIŁOŚĆ to moim zdaniem najpiękniejsze słowo w języku polskim.

    Pozdrawiam serdecznie autorkę konkursu i wszystkie osoby biorące w nim udział. Ewa – ewuska89@op.pl

  38. Karolcia96czewa
    4 października 2014

    Miłość to nie tylko słowo ‚kocham’. To dbanie o drugą osobę bardziej niż o siebie. To radość z uśmiechu i szczęścia drugiej osoby, to stan w którym nic nie jest tak ważne jak osoba którą kochamy. Nie musi to być księżniczka, czy książe na białym koniu, to zwyczajni ludzie, których łączy coś nadzwyczajnego, co rozumieją tylko oni.

  39. KasiaZ
    3 października 2014

    Miłość to uśmiech mojego syna o poranku, to przytulanki córki wieczorem…to dreszcz na plecach gdy myślę o moim męzu…to wielka siła do życia.

    • KasiaZ
      9 października 2014

      A i mój email
      Kasiek_55@poczta/fm

  40. Katarzyna Lawina Metzger
    3 października 2014

    Miłość jest wszystkim: 1) jest jak woda potrzebna do życia 2) jak kompas który prowadzi nas we wspólnej podróży 3) najważniejszy w życiu cel i prezent od losu 4) jest to trud…, bo by trwała trzeba o nią dbać i walczyć każdego dnia <3

Skomentuj

Information

This entry was posted on 3 października 2014 by in Konkursy.
