blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Z życia blogera

Jest siódma trzydzieści. Jadę autem do pracy. Jak zwykle słucham radia, i jak zwykle o tej porze są wiadomości. Niski ukłon dla największej rozgłośni radiowej za przygotowanie tak nierzetelnych informacji, jakie rano usłyszałam. Coraz bardziej się sobie nie dziwię, że nie poszłam dalej w dziennikarstwo. Postuluję o wyłączenie nadajników. Nie dajcie się zwariować.

dz
~ Detroit. Sekcja zwłok Ameryki, Charlie LeDuff
6 comments on “Z życia blogera

  1. kasialeget
    13 kwietnia 2015

    https://utopijneidee.wordpress.com/2015/04/11/ksiazkowy-bullshit/ Napisane na moim innym blogu. Czy sie ze mna zgadzasz?

  2. krzysztof mroczko
    9 kwietnia 2015

    Nie zawsze jest fajnie i różowo, bo czasem trzeba zrobić kilkadziesiąt unikalnych opisów drzwi do sklepu internetowego ;) Ale fakt, mam też miejsce na pisanie o bardzo interesujących rzeczach. Choć coraz mniej na pisanie dla siebie.

  3. krzysztof mroczko
    9 kwietnia 2015

    Ja mam podobnie, od lat każdego dnia cieszę się, że jednak nie jestem dziennikarzem.

    • Recenzencki
      9 kwietnia 2015

      Pamiętam siebie sprzed 7 lat. Jaka byłam zażarta w pomyśle, by nie iść w ekonomię, tylko zacząć od czegoś nowego… Dziś pewnie byłabym dobrze prosperującą księgową. A tak po studiach zostało mi tylko zamiłowanie do książek. :) I tytuł: dziennikarz (z koziej trąbki).

      • krzysztof mroczko
        9 kwietnia 2015

        Z dyplomem krytyka i nauczyciela mam podobnie, na życie w sumie jednak zarabiam pisaniem. Choć w większości to marketing i ghostwriting niestety. Ale nie żałuję porzucenia prawa po 1 roku.

      • Recenzencki
        9 kwietnia 2015

        To trochę jednak zazdroszczę. Chciałabym pracować w czymś, co w jakimś stopniu mnie odzwierciedla. A logistyka i transport są moim przeciwieństwem. Tu można się nauczyć, pisania skrótami i myślenia transportowo-szablonowego. Nie licząc, że jestem prawie sama wśród tylu chłopa.

Skomentuj

Information

This entry was posted on 9 kwietnia 2015 by in Notatki.