blog Recenzencki

Bez książek człowiek byłby bezludny…

Camille, moja ptaszyna, Sophie Daull


Camille, moja ptaszyna
kategoria: literatura faktu
liczba stron: 164
cena: 29,90
wydawnictwo: Czarna Owca
ocena: 9/10

„Pisać to przedłużać czas z tobą.”

„Camille, moja ptaszyna”,  Sophie Daull

ZABRAKŁO SŁÓW

Przez tę książkę mój blog miał chyba miesięczny zastój. Nie umiem o niej nic napisać, prócz tego, że wstrząsnęła mną tak bardzo… Że do dziś nie potrafię zebrać myśli. Bo co napisać? „Camille, moja ptaszyna” to próba pogodzenia się ze śmiercią dziecka. Ale czy można pogodzić się kiedykolwiek z taką stratą? Tej pustki, która powstaje w sercu nie da się ani zapomnieć, ani wymazać. Emocje, jakie przeżyłam przez tę książkę są nie do opisania. Jeśli kiedykolwiek znajdę odpowiednie słowa, to uzupełnię je w tym miejscu.

Myślę, że jest to jedna z tych lektur, która… zostawia w człowieku blizny i na długo zostaje w pamięci. Zdecydowanie musicie to przeczytać i przeżyć na własnej skórze.

Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Czarna Owca za książkę. Przerażająca, ale dobra. Mocna. Taka powinna być literatura faktu. czarnaowca_nowe-logo-kwadrat-698x698

_______________________blogerka
Katarzyna Starostka
~ eyesOFsoul ©

Skomentuj

Information

This entry was posted on 27 czerwca 2017 by in Książki.